آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

===::طرح صلوات بر پیامبر مهربانی و آل پاکش::===

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۰۷:۰۰ ب.ظ

 

در پی اهانت به ساحت مقدس پیامبر مهربانی بر آن شدم پستی را با این مضمون قراربدهم

پیامبری که وجودش نور و برکت است.

صلوات بر او و آل پاکش

صلوات خدا و فرشتگان بر او که وجودش جز خیر و برکت چیز دیگری نیست...

از شما خواننده محترم تقاضا می شود پس از مشاهده ی این پست حتماً در قست نظرات تعداد

صلوات هایی را که نثار وجور انور پیامبر مهربانی می کنید درج و ما را در این طرح یاری نمایید.

التماس دعا از شما عزیزان

یاعلی



ظهور نزدیک است... اگر بخواهیم  

 
  • رضوی

نظرات (۱۲)

  • جاده ی خاکی
  • سلام
    خونه نو مبارک
    پس اونهمه غیبت بخاطره خونه بهتر بود
    احسنت . خیلی قشنگه

    لینکتونو اصلاح کردم
    البته با عذر معذرت داخل وبلاگ "ساخت ابزار صلواتی" هیچ یک از دوستان رو لینک نکردم
    یعنی در کل قسمت لینکدونی قالب رو حذف کردم!
    شرمنده

    انشاالله موفق و موید باشید
    التماس دعا
    مرگ برآمریکا
  • ★ ساخت ابزار صلواتی ★
  • سلام
    نرم افزار پیامبراعظم رو دان کردم
    ولی اولی که فقط تبلیغاته!
    ولی دومی جالبه
    تشکر
    التماس دعا
    سلام
    وبلاگ زیبایی دارید
    ممنونم از طرح ختم صلوات
    من 14 صلوات رو هدیه میکنم به ساحت مقدس پیامبر مهربانی
    یاعلی
    واسه منم 14 تا ....

    ممنون از این حرکت زیبا
  • جاده ی خاکی
  • سلام
    آها. انشاالله که دیگه مشکلی براتون پیش نیاد
    شرکت میکنم ولی طبق معمول به کسی آمار نمیدم
    اینو هم چون گفتین شرکت نکردین گفتم! والی همون اول شرکت فکرده بودم
    التماس دعا
  • جاده ی خاکی
  • سلام
    خواهش میکنم
    التماس دعا
  • ★ ساخت ابزار صلواتی ★
  • سلام
    ممنون
    اعیاد مبارکباد
    ممنون از دعوتتون !
    التماس دعا
  • جاده ی خاکی
  • سلام
    ممنون
  • کانون مهدویت صبح قریب
  • شما هم با افتخار لینک شدید!

    موید به تاییدات مولایمان باشید
    صدور هیچ گذرنامه و ویزایی لازم نیست وقتی به خدا “پناهنده” می شوید . . .

    سلام بزرگوار!ممنونم از حضور سبزتانالتماس دعای فرج
  • خــادم الرقــیــة(سلام الله علیها)
  • سلام همسنگر
    وبلاگ به شدت زیبایی داری انشاالله که مورد رضایت حضرتش قرار بگیرد
    سلام
    وب زیبایی بنا کردی ایشالا که ما رو هم دعا کنی و این کارهایی که میکنیم به دردمون بخوره
    صلوات
    چشم داداش حتما در اسرع وقت لینک میشی
    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور