آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

===::عید غدیـــر مبارک باد::===

پنجشنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۱، ۰۶:۳۶ ب.ظ




برترین عید امت

قال رسول الله(ص):

یوم غدیر خم افضل اعیاد امتى و هو الیوم الذى امرنى الله تعالى ذکره فیه بنصب اخى على
بن ابى طالب علما لامتى، یهتدون به من بعدى و هو الیوم الذى اکمل الله فیه الدین و اتم
على امتى فیه النعمة و رضى لهم الاسلام دینا. امالى صدوق: 125، ح 8.

رسول خدا(ص) فرمود:

روز غدیر خم برترین عیدهاى امت من است و آن روزى است که خداوند بزرگ دستور داد;
آن روز برادرم على بن ابى طالب را به عنوان پرچمدار (و فرمانده) امتم منصوب کنم، تا بعد
از من مردم توسط او هدایت‏شوند، و آن روزى است که خداوند در آن روز دین را تکمیل و
نعمت را بر امت من تمام کرد و اسلام را به عنوان دین براى آنان پسندید.

 

عید بزرگ خدا

عن الصادق(ع) قال:

هو عید الله الاکبر،و ما بعث الله نبیا الا و تعید فى هذا الیوم و عرف حرمته و اسمه فى السماء
یوم العهد المعهود و فى الارض یوم المیثاق الماخوذ و الجمع المشهود. وسائل الشیعه، 5:
224، ح 1.

امام صادق(ع) فرمود:

روز غدیر خم عید بزرگ خداست، خدا پیامبرى مبعوث نکرده، مگر اینکه این روز را عید
گرفته و عظمت آن را شناخته و نام این روز در آسمان، روز عهد و پیمان و در زمین، روز پیمان
محکم و حضور همگانى است.



۩دانلود مناجات امام علی (ع)۩

 
  • رضوی

نظرات (۴)

به خدا گفتم : به من همه چیز بده ، تا از زندگی لذت ببرم
خداوند فرمود : به تو زندگی دادم تا از همه چیز لذت ببری . . .

سلام بزرگوار!
ممنونم از حضور سبزتون
التماس دعای فرج
  • پایگاه فرهنگی محبین گل نرگس
  • سلام دوست عزیز ممنون که تشریف اوردید

    باکمال افتخار لینک شدید مطلبم عالی بود واین عید بزرگ رو به شما تبریک عرض میکنم

    بازم به ما سر بزنید

    یا حق
    خدا خیرتون بده

    خطبه مصور غدیر تقدیم به شما...

    sobhegharib.blogfa.com
    سلام دوست خوبم
    من یک پیشنهاد عالی برات دارم
    میتونی به وبلاگت مطالب مورد علاقه ات را بصورت اتوماتیک و لحظه ای اضافه کنی، و وبلاگت رو بروزترین وبلاگ کنی، و همینطور بازدیدت را بالاتر ببری، فقط کافیه که بری به آدرس زیر:
    http://dornews.com/utility.aspx
    و از مطالب رایگان آن استفاده کنی
    و همینطور می تونی در این صفحه تبادل لینک بصورت کاملا رایگان و هدفمند را هم داشته باشی
    می تونی تقسیم بندی های از قبل مشخص شده را انتخاب کنی مثل اخبار ورزشی، سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، علمی، فرهنگی، اجتماعی و سایر
    و همینطور میتونی مثلا یکی از بازیگران یا بازیکنان و یا حتی یک شخص خاص و یا تیم خاص و یا یک موضوع خاص مورد نظرت را وارد کنی تا اخبار و اطلاعات بروز منتشر شده در این مورد در چند لحظه پیش، را دراختیارت قرار بدهد
    تا یادم نرفته این رو هم بگم که می تونی با ثبت نام تو این سایت، و قراردادن باکسهاش تو وب سایتت درآمد خوبی هم دربیاری، من خودم بصورت میانگین ماهی 400تومان درآمد دارم
    امیدوارم توانسته باشم، به بهتر شدن مطالب وبلاگت و تعداد بازدیدهات کمکی کرده باشم.
    با تشکر فراوان از خدمت دوست خوبم
    از طرف مینا
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور