آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

فاخلع نعلیک....

يكشنبه, ۱۳ اسفند ۱۳۹۱، ۰۱:۰۷ ب.ظ


بسم رب الشهداء والصدیقین

...

...

سوال من از خودم این است که آیا این از معراج برگشتگان،
چقدر می توانند آن حال و هوا را پس از سفر من الحق الی
الحق حفظ کنند و حتی درست به یاد بیاورند ؟
وبرای این مقصود عالی از دست ما چه کاری ساخته است؟
وچه کرده ایم ؟البته قصور یا تقصیر من وامثال من , نمی تواند
تکلیف دشوار آنان را که خدا حجت خود را بریشان تمام کرده ,
از دوششان بردارد ...


سید علی خامنه ای
فروردین 1385/ دهلاویه



بوی راهیان نور می آید...



انشاءالله 19 اسفندماه عازم کربلای ایران هستم
و دعای گوی شما

التماس دعا
یاعلی (ع)

  • رضوی

نظرات (۳)

  • مناظرات من
  • *بسم الله النور* دوست عزیز سلام خداقوت بعدازچندهفته تعطیلی با طرح چندسوال ساده از مدعیان دروغین به روزم /حضورشماباعث افتخار است/یاحق
    هر جمعه یک پیام به امیـدِ ظهـور

    تـا که نـزدیک شـود وقـتِ ظهورش صلوات
    تا رسد از سوی حق اذن حضورش صلوات
    بهر دیدار ِ رخش خیـز و دعـایی تـو بخـوان
    تـا کـه آیـد بـه عیـان پـرتـو ِ نـورش ،صلوات


    اللهم عجل لولیک الفرج
  • جاده ی خاکی
  • سلام
    ببخشید
    نخیر اینطوری ها نیس
    دوس ندارم تو نت باشم
    دوس دارم بیشتر به واقعیت های زندگیم برسم...
    شهدای کربلا رفتین التماس دعا یادتون نره....

    موفق باشید
    یا علی مولا جانم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور