آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

اعتراف به گناه یک شهید نوجوان

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۰۰ ق.ظ


اعتراف به گناه یک شهید

 
 

شهیدعلیرضا محمودی

ولادت: 23/04/1348

شهادت: 29/11/1361



این شهید هم یکی از آن شهیدان حسین فهمیده و بهنام محمدی هاست. یکی از بزرگمردان کوچک تاریخ. وقتی توی زندگی این نوجوان سیر می کنیم می بینیم که چطور جبهه به فرموده حضرت روح الله (ره) دانشگاه بوده و چطور مس وجودها را طلا می کرده . عشق واقعی به شهادت رو میشه تو گوشه،گوشه ی زندگی به ظاهر کوتاه علیرضا و دستنوشته های جامونده اش لمس کرد. چیزی که شاید خیلی از مسنهای این زمان گفتنش هم سخت باشه. ملکه ی ذهن و رفتار شهید علیرضا محمودیه...

بارخدایا از کارهایی که کرده ام به تو پناه می برم از جمله: از اینکه حسد کردم ...

از اینکه تظاهر به مطلبی کردم که نمی دانستم...

از اینکه زیبایی قلمم را به رخ کسی کشیدم...

 

از اینکه در غذا خوردن به فکر کسی نبودم...

از اینکه مرگ را فراموش کردم ...

از اینکه در راهت سستی و تنبلی کردم...

از اینکه عفت زبانم را به لغات بیهوده آلودم...

از اینکه در سطح پایینتربن افراد جامعه زندگی نکردم ...

از اینکه منتظر بودم تاد یگران به من سلام کنند...

ازاینکه شب بهر نماز شب بیدار نشدم                                                                                           

از اینکه دیگران را به کسی خنداندم غافل از آنکه خود خنده دارتر از همه هستم...

از اینکه لحظه ای به ابدی بودن دنیا و تجملاتش فکر کردم...

از اینکه در مقابل متکبرها ، متکبرترین، امادر مقابل اشخاص متواضع، متواضع نبودم ...

از اینکه شکمم سیر بود و یاد گرسنگان نکردم ...

از اینکه زبانم گفت: بفرمایید ولی دلم گفت: نفرمایید...


برگرفته از نشریه ی راهیان نور اسفند91

  • رضوی

نظرات (۲)

  • سمت مهدی (عج) || پاتوق منتظران
  • سلام همسنگر گرامی و بزرگوار.
    ضمن عرض تسلیت به مناسبت ایام فاطمیه ، از شما دعوت میکنم تا تقویم شمیم یار که دارای امکانات زیادی هست را دانلود نمایید.
    منتظر حضورتان هستم.
    دست خدا به همراه شما.

    آه زهرا تا ابد جاری بود
    دست مولا تشنه یاری بود
    چون علی شد بی کس و بی‌ هم‌ نفس
    گفت یا زینب به فریادم برس
    دلت را خانه ما کن مصفا کردنش با من
    به ما درد و دل افشا کن، مداوا کردنش با من
    اگر گم کرده¬ای ای دل، کلید استجابت را
    بیا یک لحظه با ما باش، پیدا کردنش با من
    بیفشان قطره اشکی، که من هستم خریدارش
    بیاور قطره¬ای اخلاص، دریا کردنش با من
    اگر درها برویت بسته شد دل بر مکن بازآ
    در این خانه دق الباب کن، وا کردنش با من
    به من گو حاجت خود را، اجابت می کنم آنی
    طلب کن آنچه می¬خواهی، مهیا کردنش با من
    چو خوردی روزی امروز ما را شکر نعمت کن
    غم فردا مخور، تأمین فردا کردنش با من
    به قرآن آیه رحمت فراوان است ای انسان
    بخوان این آیه را تفسیر و معنا کردنش با من
    بیا قبل از وقوع مرگ روشن کن حسابت را
    بیاور نیک بدار جمع و منها کردنش با من
    اگر عمری گنه کردی مشو نومید از رحمت
    تو نام توبه را بنویس، امضا کردنش با من
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور