آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

وصال اورا از من طلب کن

جمعه, ۱۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۷ ب.ظ

خداوند بلندمرتبه فرمود :

...از من طلب کن.

میل به جنس مخالف که در درون انسان نهاده شده است میلی است که: پیدایش اش تکوینی و طبیعی است. پاسخش تشریعی و تعلیمی

پس قدمت ازدواج همپای پیدایش بشر است.

{در نخستین نجوای رازگونه،آدم ابوالبشر، به خداوند می گوید: پروردگارا ! در برابر خود کسی را می بینم که در دلم میلی و انسی به او احساس می کنم و چون خداوند یگانه ، نجوای بنده اش را شنید فرمود:

اگر او را می خواهی از من بخواه، وصال او را از من طلب کن...}

وسائل الشیعه . ج20 . ص13

  • رضوی

نظرات (۶)

سلام درود ... این مطلبم با همه ی مطلبام فرق داره این خداحافظیه از بچه های استدیو 8 ازت خواهش میکنم بیاا
این مطلب برام خیلی مهمه نظتم برام مهمه بی معرفتی نکن و بیا خوووب ؟؟ منتظرتم فعلا خدا نگهدار
سلام
مطالبت خیلی عالی هستند بخصوص بحث ازدواج
استفاده کردم
با دو مطلب جدید و جذاب به روزم
http://qoran9.blogfa.com/
خدایا ...
سلام
نظرشما چیه؟
baran313.blog.ir
  • ختم قران در ماه رمضان
  • سلام.امسال سال چهارم است برا ختم قرآن در رمضان ثبت نام میکنم .قبلا در چند سایت ثبت نام داشتم .امسال میخوام ثبت نام یک جا و در این وبلاگ باشه تا همه یک جا دور هم جمع بشن.شما هم بیاید خوشحال میشم
    و در صورت تمایل اطلاع رسانی کنید
    http://khatmeghoran.parsiblog.com
    سلام
    نمی دونم تا حالا یه رابطه ی دوستی و عاطفی با شهدا داشتید یا نه...
    خلاصه با یه بازنشر از پست یکی از بزرگواران در خدمتیم!
    پستی که گام به گام توضیح میده چطوری روح یه شهید رو با خودتون همراه کنید و چجوری از یه دوست آسمونی تو تک تک لحظاتتون کمک بگیرید....
    تشریف بیارید
    یا علی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    خیلی ممنونم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور