آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

من و آقامصطفی «قسمت دوم»

يكشنبه, ۱۵ دی ۱۳۹۲، ۰۸:۳۴ ق.ظ

صبح یک روز پاییزی تصمیم گرفتم برم حرم امام رئوفم. خیلی دلم واسش تنگ شده بود. توی راه برگشت دلم هوای شهید احمدی روشن رو کرد و یک سر رفتم پاساژ فیروزه که ببینم کتاب زندگیشون رو داره یانه! اتفاقاً داشت. ( کتاب یادگاران ) رو خریدم و زدم بیرون.

با هزار شوق و ذوق کتابو خریدم و از همون جا مشغول خوندنش شدم. آن چنان غرق در خوندن کتاب بودم که از خیابون و شلوغی اون یادم رفته بود. غرق در خوندن یک خاطره شدم که این بود : «بعضی وقتها ساعت چهارصبح تازه می خوابید. هر چه صدایش می زدم بلند نمی شد؛ از خستگی. می گفتم : مصطفی، یه چیزی بخواد جلوی شهادتت رو بگیره، همین نماز صبح هاته.

 ◘

صورتش سرخ شده بود. خواب دیده بود در صحرای کربلا پشت سر امام حسین علیه السلام نماز صبح می خواند.»

به آخر این خاطره که رسیدم ، بوق ممتد یک ماشین منو از حال خودم بیرون آورد. عذرخواهی کردم . به راه خودم ادامه دادم . توی راه همش به این فکر می کردم ، آقا مصطفی خیلی شهادت رو جدی گرفته بوده ، خیلی.

نظرات (۸)

  • صبح امید
  • دردها و مشکلات واسطه بین ما و خدا هستند...
    هرچه رفت و آمد ما درب خانه خدا بیشتر شوند باید درد بیشنری تحمل کنیم...
  • صبح امید
  • انگار مسابقه گذاشته بودند در یک چشم به هم زدن...
    خانه زهرا گم شد بین کوهی از هیزم...
    وبعد سکوت محض و نیشخندی مملو از کینه و نفرت...
    آتش را به جان درب خانه انداخت...
    بعید نیست شیطان از دیدن این همه جسارت سرش را پایین انداخته باشد از خجالت...
    سلام

    ان شاالله که شهادت نصیب ما هم بشود.
  • زهـــــــــــره
  • سلام وب زیبایی دارید اگه باتبادل لینک موافقید بیایدبهم بگیدتالینکتون کنم
  • لاله های عاشورایی
  • سلام علیکم
    خداقوت
    شما دعوت شدید برای یک اظهار نظر....
    اما نه یک اظهار نظر معمولی!!!!..
    همه چیز در وبلاگ لاله های عاشورایی به تفضیل بیان شده
    منتظر حضور گرمتان هستیم
    یاحق.
  • صبح امید
  • جرم حسن این بود که پدرش علی بود...
    وجرم دومین حسن اینکه پسرش مهدی...
    وزهر پایانی بود بر سالهای محاصره و سختی...
    آنگاه است که شهادت می شودنسیم وصال...
    شب وصال حسن با محبوب...
    سلام بزرگوار...
    تشریف بیارید...
  • هیئت انصار العباس(مجنون العباس)کرمانشاه
  • '"" با سلام با عنایت صا حب زمان(عج)محفل مجنون العباس(ع)کرمانشاه با هیئت انصار العباس(ع)کرمانشاه در جهت نوکری حضرت عباس(ع) واهل بیت(ع) هم راه و هم قدم شدند از شما همسگر گرامیخواهشمندم ما رو با نام "هیئت انصار العباس(مجنون العباس)کرمانشاه"
    http://ansar-majnon-abas.blogfa.com
    لینک کنید وبا ماهم همراه و هم قدم بشوید /لطفا بعد ارز لینک به ما خبر بدهید تا شما رو لینک کنیم با تشکر
    التماس دعا
    سلام.با مطلبی زیبا به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و به ولایت رسیدن امام عصر(عج) به روز هستم.این مطلب از کتاب حیات پاکان ، اثر آقای مهدی محدثی، برداشت شده است.تشریف بیارید.
    اللهم عجل لولیک الفرج
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور