آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

آب نبات تلخ!

شنبه, ۹ آذر ۱۳۹۲، ۰۹:۳۰ ق.ظ
جلیلی

برای نمایش فیلم روی تصویر کلیک کنید.

عده ای می گویند نوع دیپلماسی قوی بوده است که 5+1 این پیشنهادات را به ما داده است. اما در واقع زمان دکتر جلیلی هم این پیشنهادات کزایی به ایران داده شد اما تفاوت دیپلماسی « نه سازش ، نه تسلیم» منجر عدم پذیرش درخواستهای غرب شد که الان می بینیم که پذیرش آن وعده های غرب ، چه پیامد بدی را دارد!  5+1 حتی وعده های خودش را قبول نمی کند و زیر آن می زند! و حتی وقیحانه می گوید : « غنی سازی باید به صفر برسد!» همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند :« آمریکا غیرقابل اعتماد است.»
به دنبال فیلمی از مناظرات می گشتم که الحمدلله آن را در آرشیو لب تابم پیدا کردم که نشان می دهد به دکتر جلیلی هم این پیشنهادات داده شده است.

مواضع دکتر جلیلی :نوار گفتگوهای آلماتی پیاده شده و به آقا داده شده و اتفاقا این گزارش شما را گفتند از کجا دارد میگوید این خلاف است. در آلماتی آنها گفتند 20 درصد را بدهیم در ازای 2 تحریمی که بعدا میخواهد حل شود. یعنی دُر در برابر آبنبات.این روش شما خطاست.

(بخشی از توضیحات حاج سعید جلیلی در مناظره سیاسی ۸ کاندیدای انتخابات)


  • رضوی

نظرات (۴)

ممنون که سرزدید.
لینکید
سلام وبموآپ کردم ومنتظرنظرای زیباتون هستم
من از تمام آسمان یک باران را می خواهم ؛
و از تمام زمین یک خیابان را...
و از تمام تو یک دست،
که قفل شود در دست من...
بعد از گرفتن دست هایت
تمام دنیا را لمس خواهم کرد
تا عشق به همه سرایت کند ..
  • موسی زاده
  • سلام دوستان عزیز برای دلتنگ خودم یک قطعه شعر تقدیم شما میکنم
    دو کوهه کجایی که یادت بخیر
    من آواره گشتم در آن دشت و دیر
    دو کوهه همات عطر و بوی خوش است
    مقر دلیران دشمن کش است
    دو کوه تو بر من جفا کرده ای
    من و از رفیقان جدا کرده ای
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور