آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

 


بسم الله الرحمن الرحیم


قال رسول الله صلی الله علیه وآله :

اِذَا التَبَسَت عَلَیکُمُ الفِتَنُ، کَقِطَعِ الَّیلِ المُظلِمِ فَعَلَیکُم بِالقُرآنِ .

      هنگامی که فتنه ها، هم چون پاره های شب تاریک، شما را در خود پیچید، برشماست    

      که به قرآن تمسک جویید.                                          اصول کافی ج2ص459



با نزدیک شدن ماه پرخیر و برکت رمضان برآن شدم طرح ختم دسته جمعی قرآن کریم را در وبلاگ قرار دهم . از تمامی دوستان که مایل هستند که ما را در این طرح یاری دهند تقاضامندم نام و جزء مورد نظر خود را اعلام کنند تا جدول زیر ثبت شود. در پایان ثواب این ختم قرآن برای سلامتی و تعجیل د فرج آقا امام زمان(ع) و طول عمر و سلامتی امام خامنه ای تقدیم می گردد.


بسم الله :


نام قرائت کننده
قرائت شد
جزء1           باران    
جزء2           یاخیرالناصرین
جزء3           عشق هشتم

جزء4           مداد مغزی

جزء5           مداد مغزی  

جزء6           غریبه ی آشنا

 
جزء7           دلنوشته ی تنها   
جزء8           زهره
جزء9           منتظر 

جزء10         گلبرگ
جزء11         فراموشی   
جزء12         مرتضی


جزء13         غریبه آشنا
جزء14         زهره
جزء15         زهره

جزء16         زهره
جزء17

جزء18

جزء19

جزء20         زینب
جزء21         نیمکتــ

جزء 22

جزء23         منتظرالقائم

جزء24         دلنوشته تنها   

جزء25         گلبرگ
جزء26         گلبرگ   
جزء27         ترنم

جزء28         گلبرگ
جزء29         خوشبختی یعنی نگاه خدا
جزء30             منتظر


در صورت قرائت جزء مورد نظر اطلاع دهید تا با یک گل در قسمت قرائت شد مزین شود.

جزء مورد نظر را در ماه مبارک رمضان قرائت کنید.

التماس دعا...یاعلی مدد

با تشکر از Mahdibiya.ir که ما را در ختم کلی قرآن یاری می دهند.

برای رفتن به لینک تدبر در قرآن اینجا کلیک کنید.

  • رضوی

نظرات (۳۶)

سلام
خوبی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
وبلاگت عالیه ییییییییییییییییییییییییییی
ب منم سر بزنیااااا لطفا
با تبادل لینک هستی؟

پاسخ:
پاسخ:
سلام علیکم
سلام و دورود

سپاس فراوان از لطفها و نظرات شما.
ان شاءالله همیشه موفق و سربلند باشید .
بنده حقیر را هم در ختم کلی قرآن شریک بدانید، بخاطر اینکه خدایی نکرده کوتاهی ازم سر بزنه جزءی را جهت خواندن اعلام نمیکنم.
در پناه حق باشید
یا علی مدد


              از روزی که شنیدم در بین ما هستی، به همه سلام میکنم ...
                   السلام علیک یا اباصالح المهدی یا صاحب الزمان (عج)

             اللًّهُــمَ صَّــلِ عَــلَى مُحَمَّــدٍ وَ آلِ مُحَمَّــَد و عَجِّــلّ فَّرَجَهُــم


                                                                       شاید این جمعه بیاید ، شاید ...

                                                                            http://www.mahdibiya.ir
جزء 1
واسه من
سلاااام
ی شعر که تا حالا نخوندید
http://baran313.blog.ir
با تبادل لینک چطوری؟

پاسخ:
پاسخ:
علیکم السلام
  • یا خیر الناصرین
  • سلام دوست عزیزم صحبتم رو خلاصه می کنم جزء2 برای من
    فقط به خاطر این شرکت کردم که ختم برای سلامتی امام زمان و طول عمر و سلامتی امام خامنه ای تقدیم می گردد.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    خدا خیرتون بده
    سلام خدمتتون...نام مبارک حضرت مهدی عج الله ونایب برحقش رااوردید...
    خداخیرتان دهد...
    بنده جز3 رامیخوانم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از حضورتون
    یاعلی مدد
    سلام.سرزدم...
    اجرکم عند الله
    جز30و9
    برای بنده ی حقیر...../
    ...../ منتظر

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    خدا خیرتون بده
    سلام
    یه جزئ هم به من بدید
    یا علی
    سلام
    شرمنده ...

    ....................
    با طرح " اللهم رب شهر رمضان ... " بروزم.
    یاعلی
    سلام
    یه جزء هم برا مادرم بدید
    در ضمن من مدادمغزی هستم نه مداد کاغذی!
    یاعلی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنونم از شرکت شما
    نام ما اصلاح شد.
    یاعلی مدد
    سلام.
    خسته نباشید.
    من جزء27 رو می خونم.
  • غریبه ی اشنا
  • سلام بزرگوار

    احسنت بر شما بخاطر کار زیباتون

    منم جزء 6

    یازهرا
  • دلنوشته تنها
  • سلام
    ماه ضیافت مبارک
    ممنون منم شرکت دادید انشالله حاجت روا باشید
    جز6
  • دلنوشته تنها
  • شرمنده مزاحم شدم جز 7 بدهید چون یکی از دوستان 6 را زود تر از من برداشته خبر کردن با شما

    التماس دعای خیر
  • خوشبختی یعنی نگاه خدا
  • منم جز 29 رو میخونم مرسی از حضورت
    سلام
    اولا کار بسیار پسندیده ای انجام میدید و خداوند اجر معنوی بهتون عطا کن انشاا...
    اگه میشه جزء 10 و 28 برای من فقط اگه میشه و مقدور هست اگه این دو جزء نهایی شد برام بهم اطلاع بدید که شرمنده نشم و ختم ناقص نشه . متشکرم
    در پناه حق
    سلام
    شیطان نفر اصلی است یا هوا و هوسهای نفسانی ما؟
    baran313.blog.ir
    سلام.جزء 11و بر می دارم. قبلا اسم وبمو اینجا می دیدم .ولی الان نیست. من هنوز وب شما رو پاک نکردم و بهتون سر می زنم ولی ظاهرن شما دوست ندارید که سر بزنید. من هم اصرار نمی کنم خیالی نیست...تنهایی واسم عادت شده. در پناه حق باشید

    پاسخ:
    پاسخ:
    با سلام و درود
    بنده آدرس هیچ وبلاگی رو حذف نکردم. اگر شما همیشه به وبلاگ بنده سر می زدید امکان نداره که پاک کرده باشم، آدرس وبلاگتون رو بذارید که بررسی بشه.
    ممنونم
    یاعلی مدد
    التماس دعا
    سلام
    بدو که ی مطلب از رهبرم گذاشتم آخه خیلی دوسش دارم
    baran313.blog.ir

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    اومدم :)
    با توفیق بخدا و اگه قبول باشه جزء 10 قرائت شد
    28 هم قرائت شد
    سلام
    24 تیر تولد رهبرمون اگر میتوانید یه طرح یه مطلب یا یه عکس در وبلاگ بزارید.

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم از یاداوری
    حتما انجام میدم
    یاعلی مدد
    سلام
    با طرح " حجاب " بروزم.

    التماس دعا
    جز 25و26 اگه اوکی شد خبر بدین
    در عجبم از مردمی که:

    به دنبال دنیایی هستند که روز به روز از آن دورتر میشوند،

    و غافلند از آخرتی که روز به روز به آن نزدیکتر میشوند.امام علی(ع)
    سلام
    تولد رهــبـــرمــونـــ مبارک
    بیو گرافی ایشان
    http://baran313.blog.ir
    سلام
    از امروز روزی یک صفحه همراه با ترجمه میخونیم.برای هماهنگ بودن هم همه از قرآن به خط عثمان طه استفاده می کنیم. میخوایم به بهانه شهدا 604روز با قرآن مأنوس باشیم
    سلام
    جزء ششم رو قرائت کردم
    سلام
    خدا قوت ...

    با پست " حضرت خدیجه (س) " بروزیم.
    یاعلی
  • غریبه ی اشنا
  • سلام

    گنجینه ی نورانی قرآن رمضان است
    آرامش دلهای پریشان رمضان است

    مجموعه ی گلهاست شب وروز عزیزش
    یعنی به حقیقت که گلستان رمضان است

    یازهرا
    سلام
    جزء 13 رو قرائت کردم
    سلام و خسته نباشید
    جز 25 و 26 هم خوانده شد
    سلام من جز ء20 می خوانم ممنون
    سلام
    تنها شهیدی که امام(ره) بر پیشانی او بوسه زد

    http://baran313.blog.ir
    سلام جزء20خوندم

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنونم
    اگه لینک دارید چرا نمیذارید؟
    سلام
    آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآپم....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور