آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

۱۳ مطلب در خرداد ۱۳۹۲ ثبت شده است

آســمان فرصـت پـرواز بلند اسـت ولـی
قصـه این اسـت چـه انـدازه کـبوتـر باشـی ...


http://dl.aviny.com/Album/enqelabeslami/Enerji-hastei/Roshan/kamel/18.jpg

امروز مزین به سالروز ولادت حضرت علی اکبر(ع) هست... روز جوان.... اما یادمان نرود جوانانی را که در راه دین و وطن و برای اهتزاز پرچم جمهوری اسلامی ایران جان خودشان را فدا کردند.

یادمان نرود ان جوانانی را که برای اسلام و در دفاع از حق و ناموس پشت پا به دنیا زدند .این روزها که با انتخاب رئیس جمهور جدید داغ هسته ای دلم شدیدن گرفته است ، خیلی بیشتر از روزهای دیگر دلم هوای شهید مصطفی را می کند. راهت ادامه دارد عزیز....

 



راستی روز جوان مبارک

افسران - دلم گرفته بود...نوشتم

شعر از قیصر امین پور


مقام معظم رهبری: اخیرا شنیدم که از شورای عالی امنیت ملی آمریکا گفتند که ما انتخابات ایران را قبول نداریم. خب به درک که قبول ندارید.


رهبر انقلاب در 2خرداد76 دربرابر جریان راست ایستاد و از آراء خاتمی دفاع کرد. در 3تیر84 دربرابر هاشمی ایستاد و از آراء احمدی نژاد دفاع کرد. در 22خرداد88 در برابر کل دنیا ایستاد و از آراء مردم حمایت کرد و امروز همانطور.
این شگفتی خمینی است؛ همان نظامی که به دیکتاتوری متهمش میکنند.


با تربتت کام دلم را گشوده اند

آقا ارادتم به شما ارث مادریست

داستان از یک عرض ارادت به مولای رئوفم (که همه ی وجودم از اوست )شروع شد. آغاز زندگی من عشق به او بود. یادم می آید بعد از اتفاقات تلخی که در زندگی من افتاد به دنبال سنگ صبوری برای دلتنگیهایم می گشتم اما آن عشق حقیقی را نمی یافتم و غافل بودم از اینکه مولای رئوفی دارم که عاشقانه مرا می خواند. اما بنده ی گنهکار هیچگاه صدای عشق را نمی شنود!!

آن روزها بود که تصمیم گرفتم به جای تمسک جستن به کتابهای پوشالی که آرامش را در آن می جستم (که اشتباه محض هم بود) به حرم مولا بروم و رازهای نهانی دلم را بگویم. آنجا بود که رابطه عاطفی شدیدی را حس کردم همان احساس قلبی پاک و آرامش بخشی که به دنبالش بودم. پس از گفتن راز و رمزهای دلم احساس می کردم سنگ صبوری را یافته ام که هیچگاه به من پشت نمی کند،هیچگاه تنهایم نمی گذارد و هیچگاه به دنبال دورزدن من نیست. او فقط به حرفهایم گوش می داد و چیزی نمی گفت اما یک حس عمیق به من می گفت که او به من نگاه می کند لبخند می زند و حتی احساس می کردم دست نوازشش را بر سرم می کشد

این اولین و آخرین بار نبود که با او حرف می زدم این احساس پاک همچنان ادامه داشت تا اینکه از او خواستم زیارت حرم ارباب اباعبدالله الحسین(ع) را نصیبم کند. یادم هست 20 اسفند سال 1389 در منطقه شلمچه دلم هوای کربلا را کرد و از امام رضا(ع) از اعماق وجودم این حاجت را طلب کردم و دقیقا در همان روز 20اسفند 1390 پرواز مشهد-بغداد بودم.

این نقطه عطف زندگی من بود و این ارادت فزونی یافت تا حدی که یک لحظه دوری از مولای رئوفم برایم قابل تحمل نیست . از ان روزها گذشته است اما عنایات مولای رئوفم همچنان جاریستــ...

با او عهد بستم و گفتم هرجا هرچیزی را خواستم و به اشتباه بود به حرفهاو اصرارهای دلم نگاه نکن و آن کاری را کن که خودت صلاح می دانی و این موضوع را به وضوح در زندگیم دیدم... من دیدم که چطور دلسوزانه برایم پدری می کند... من دیدم که تا لب پرتگاه رفتم اما او بود که دستم را گرفت... من این را دیدم...باورتان می شود؟

اما اینک که از آن روزهای رویای کربلای ارباب گذشته است دلم سخت گرفته است.  دلم آنقدر تنگ است که  دوباره طلب کربلا را کرده ام ..می دانم که اگر صلاحم باشد به زودی امام و مولای رئوفم حاجتم را می دهد .  دلم تنگ کربلاست و از همین جا سلام می کنم بر سیدالشهدا...سلام بر اباالفضل العباس...

من دوری از حرم کشیده ام درک می کنم

این روزها ،ضریح قدیمی چه می کشد

 

 

افسران - اینجا بعضی ها هوای سازش دارند---به پدرانتان بگویید برگردند

﴿ سورة العلق - سورة 96 -   تعداد آیات 19 ﴾

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

اقْرَأْ بِاسْمِ رَبِّکَ الَّذِی خَلَقَ ﴿١﴾ خَلَقَ الإنْسَانَ مِنْ عَلَقٍ ﴿٢﴾ اقْرَأْ وَرَبُّکَ الأکْرَمُ ﴿٣﴾ الَّذِی عَلَّمَ بِالْقَلَمِ ﴿٤﴾ عَلَّمَ الإنْسَانَ مَا لَمْ یَعْلَمْ ﴿٥﴾ کَلا إِنَّ الإنْسَانَ لَیَطْغَى ﴿٦﴾ أَنْ رَآهُ اسْتَغْنَى ﴿٧﴾ إِنَّ إِلَى رَبِّکَ الرُّجْعَى ﴿٨﴾ أَرَأَیْتَ الَّذِی یَنْهَى ﴿٩﴾ عَبْدًا إِذَا صَلَّى ﴿١٠﴾ أَرَأَیْتَ إِنْ کَانَ عَلَى الْهُدَى ﴿١١﴾ أَوْ أَمَرَ بِالتَّقْوَى ﴿١٢﴾ أَرَأَیْتَ إِنْ کَذَّبَ وَتَوَلَّى ﴿١٣﴾ أَلَمْ یَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ یَرَى ﴿١٤﴾ کَلا لَئِنْ لَمْ یَنْتَهِ لَنَسْفَعًا بِالنَّاصِیَةِ ﴿١٥﴾ نَاصِیَةٍ کَاذِبَةٍ خَاطِئَةٍ ﴿١٦﴾ فَلْیَدْعُ نَادِیَهُ ﴿١٧﴾ سَنَدْعُ الزَّبَانِیَةَ ﴿١٨﴾ کَلا لا تُطِعْهُ وَاسْجُدْ وَاقْتَرِبْ ﴿١٩﴾


تویی هم مصطفی و هم محمد
تو را در آسمان نامند احمد
تـو کانــون صفـــا مــــرد یقـینی
تو عیـن رحمـه للعـالمینی
تو اکـنـون شهــر علــم و اجتهادی
تو رب النوع شمشیر و جهادی
تو خورشیدی شدی در گوشه غار
بر نور تو شد خورشید و مه تار
بتـاب و روشنـی بخش جهان باش
مـهـین پیغـمبر آخر زمان باش
عید پیامبری رسول خدا مبارک

مَن لَم یجِد لِلاساءَةِ مَضَضّا لَم یکن عِندَهُ لِلاِحسانِ مَوقعٌ
کسی که مزه رنج و سختی را نچشیده ، نیکی و احسان در نزد او جایگاهی ندارد.

بحارالانوار، جلد 78، ص333



آجرک الله یا علی ابن موسی الرضا(ع)

شهادت امام موسی ابن جعفر(ع) را به ساحت مقدس امام رضا(ع) و حضرت معصومه (س)

وتمامی شیعیان تسلیت عرض می کنم.

خداوند بلندمرتبه فرمود :

...از من طلب کن.

میل به جنس مخالف که در درون انسان نهاده شده است میلی است که: پیدایش اش تکوینی و طبیعی است. پاسخش تشریعی و تعلیمی

پس قدمت ازدواج همپای پیدایش بشر است.

{در نخستین نجوای رازگونه،آدم ابوالبشر، به خداوند می گوید: پروردگارا ! در برابر خود کسی را می بینم که در دلم میلی و انسی به او احساس می کنم و چون خداوند یگانه ، نجوای بنده اش را شنید فرمود:

اگر او را می خواهی از من بخواه، وصال او را از من طلب کن...}

وسائل الشیعه . ج20 . ص13

سخن نویسنده وبلاگ :

بنده خود با تخریب شخصیت دیگر کاندیداها غیر از کاندیدای منتخب خودم مخالفم اما این آقای روحانی گمان کرده است که ملت ما آلزایمر دارد؟ ما خودمان یادم است که فعالیتهای هسته ای را تعلیق کرده و بر درش تخته زدید تا دیگر صدای آمریکا و اسرائیل رعشه به اندامتان نیندازد. حال با دروغهای پیاپی آن هم در برابر میلیونها ایرانی سعی در جذب مخاطب دارید؟

و پیوسته دم از ولایت فقیه می زنید و گوش فرا دادن به سخنان ایشان؟ کجای سخنان مقام معظم رهبری در ارتباط با تعلیق نیروگاه هسته ای بود؟ دل خانواده ی شهدای هسته ای را خون نکنید.

واکنش پدر شهید احمدی روشن در ادامه مطلب...

جدای همه ی این هیاهوی انتخابات و از یه طرف امتحانات دانشگاه که تا گلو رفتیم زیر بار این امتحانات... گاهی خیلی درگیر یه مسائلی میشم که اصلا ذهنمو داغون میکنه، خیلی بهش فکر می کنم ولی می بینم کمتر نتیجه می گیرم.

راستش الان هم سرم درد میکنه از بس فکر کردم. نمیدونم چرا بعضی از ما عادت کردیم افراط و تفریط می کنیم توی کارامون. طبق این حدیث از امام علی(ع)

«هَلَکَ فِىَّ رَجُلانِ مُحِبٌّ غال وَ مُبْغِضٌ قال.»

دو تن به خاطر من هلاک شدند: دوستى که اندازه نگاه نداشت و دشمنى که بغض ـ مرا ـ در دل کاشت.

از قدیم گفتن اندازه نگهدار که اندازه نکوست... بگذریم. توی یه سایتی گفتم این برهنه کردن در مراسم عزاداری اون در حرم حضرت زینب(س) کار درستی نیست،بی حرمتیست... همه چی خوندن مارو... تا جایی که حتی گفتن مثل اینایی هستی که پشت جبهه از بچه های خط مقدم ایراد می گرفتن هستی! حالا چه ربطی داشت به حرف من خودشون هم نفهمیدن! (راستشو بخواین دلم هم شکست چون ما خانواده ی ...ولی به روشون نیاوردم )  خلاصه ما رو به باد حرفهای مگو گرفتن! فکر کردن مثلا من از اون ادما هستم که بگم تسلیم شما راست میگی!

بهرحال کاش ما رسالت اباعبدالله الحسین(ع) رو درک کنیم، ایشون قبل اینکه عزادار بخوان ، رهرو می خوان

برگرفته شده از صدای نور