آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

مجله اینترنتی رأس الحسین علیه السلام

يكشنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۲، ۱۱:۵۷ ق.ظ

با سلام خدمت تمامی بازدیدکنندگان گرامی

مفتخر هستم که با انتشار مطالبی پیرامون رأس الحسین علیه السلام، برگی دیگر از تاریخ حماسه ی عاشورا را ورق بزنم. بدون شک بدون حمایت شما بزرگواران این کار میسر نبود.

به منظور حفظ و نشر این حماسه ی حسینی و همچنین آگاه سازی مخاطبان در نظر دارم مجله ای با عنوان رأس الحسین علیه السلام را در ماه مبارک صفر برای مخاطبان این وبلاگ ارسال کنم. از تمامی شما دوستان عزیز خواهشمندم در صورت تمایل برای دریافت این مجله ی اینترنتی ضمن گذاشتن نظر ، فیلد مربوط به پست الکترونیکی را هم پر نمایید.

لطفا بعد از دریافت این مجله آن را برای دوستان خود ارسال کنید. تا شما هم در ثواب انتشار آن سهیم باشید.

الحمدلله مجله به انضمام یک نشریه برای اعضا فرستاده شد.

نظرات (۴۲)

با سلام وبلاگت خیلی
زیباست و مطالبش مفیده به وبلاگ
منم سر بزن.
با سلام وبلاگت خیلی
زیباست و مطالبش مفیده به وبلاگ
منم سر بزن.
  • رهرو ولایت
  • سلام دوستان عزیز خوبین ؟دوستان عزیز میشه واسه برادر زاده ام که هنوزیک ماهشم نیست دعا کنید تا انشالله زودتر خوب بشه واز بیمارستان مرخص بشه وبیاد خونه.

    این عکس اون نیست ولی این گذاشتم تا بدونید از اینهم کوچولوتره واسش دعا کنید

    اسمش میثم آخه شب شهادت میثم تمار به دنیا اومده

    واینکه اگه بشه برای سلامتیش ایجا یه دوره ختم کامل قرآن روبزارم

    دوستانی که موافقید بهم خبر بدین
  • ·٠•●♥نفس·٠•●♥·٠•●♥·٠•●♥·٠•●♥
  • امام صادق (سلام الله علیه)فرمود:

    « کسی که به فکر گناه افتاد، انجام ندهد،


    زیرا چه بسا بنده ای در حضور خدا مرتکب گناهی می شود


    و خدای بزرگ می فرماید: به عزت و جلالم قسم از این پس تو را

    نمی آمرزم.»
  • سربازکوچولوی آقا
  • سلام همسنگر
    خدا قوت.شرمنده که دیر دیرمطالبمو بروز میکنم و دیر دیر بهتون سر میزنم
    اومدم تا بهتون خبر بدم بلاخره بروز کردم وبم رو(در دانشگاه وقتی فهمیدند من بسیجیم گفتند تو هم چماق بدستی؟؟؟؟)
    منتظر حضورتون هستم

    به امید صبح ظهور
    بــاولـایــت ، تــا شـــهــادت ، بـــا بـــصــیــرت
    بــاولـایـت زنـده ایـم ، تـازنـده ایـم ، رزمـنـده ایـم
    الــلهــم ارزقـــنا تــوفــیق شهـــادت فــی سـبـیـلـک
    یاعلی
    باسلام
    ممنون که این مدت به وب من سرزدین من یه چندوقتی رفته بودم پابوس امام رضاوفرصت نشدبیام ونظربدهم وازمطالب مفید استفاده کنم
    سپاس
  • فقط برای او که خواهد آمد
  • سلام تشکر بابت مطالب با ارزش"رأس الحسین علیه السلام" منتظر مجله اینترنتی تون هستم.
    یاعلی
    منظورتونو از گذشتن فیلد پست الکترونیکی نفهمیدم؟/////

    پاسخ:
    پاسخ:
    وقتی نظر میذارید یک قسمت مربوط به ایمیل هست
    اونجا ایمیلتون رو بذارید
    سلام برادر بزرگوار ممنون از این کار خیری که انجام می دین اجرتون با امام حسین علیه السلام
    خوشحال می شم برای من هم بفرستین ممنونم
    یامهدی
  • الهی به امیدتو
  • سلام همسنگر...
    بنده هم مشتاق مطالعه و نشر مجله ی اینترنتی راس الحسین هستم.
    من الله التوفیق....

    یا مهدی..!
    سلام
    منتظر میمانم.
    امام صادق(ع) میفرمایندکم
    مومن همانند کفه ترازوست,که هر چه بر ایمانش بیفزاید,بر بلایش افزوده شود.

    اصول کافی,جلد3,ص353



    التماس دعای فرج
    یاحق
    ان شاالله خداوند از شما قبول کنه
  • طلبه عزادار(شنگول سابق)
  • ای خدا ای بی پناهان را پناه / رهنمای عاشق گم کرده راه
    ره نمی دانیم بنما راهمان / نیستیم آگاه ، کن اگاهمان
    ای به هر سوزی تو را ساز دگر / ای به هر سازی تو را راز دگر
  • مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان
  • حضرت زینب(س)-در مسیر کوفه و شام


    باران سنگ صاعقه تا زد سرت شکست

    سنگی زدند روی لبت گوهرت شکست

    در ازدحام و هلهله دختران شهر

    دیدم غرور شیشه ای دخترت شکست

    یادت که هست رفتن عباس را حسین

    با رفتنش ستون همه لشکرت شکست

    یادم نمی رود ته گودال رفتی و

    با ضربه های چکمۀ دشمن پرت شکست

    حالا ببین که مثل خودت بین کوچه ها

    بال و پر و سر و کمر خواهرت شکست

    ما را به نام خارجیان تا صدا زدند

    دیدم به چشم خود که دل مادرت شکست

    وقتی که سوی اکبر تو سنگ می زدند

    در شهر کوفه حرمت پیغمبرت شکست

    در مجلسی که روی لبت چوب می زدند

    دیدم هزار بار دل همسرت شکست

    مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان

    بیت آیت الله موسوی

    zeynabiyooneahlebeyt.blogfa.com
    سلام آپم
    خوش حال میشم تشریف بیارید
    میشه درموردمجله اینترنتی راس الحسین بیشترتوضیح بهم بدی

    پاسخ:
    پاسخ:
    سلام
    این مجله شامل سفرنامه راس الحسین علیه السلام به همراه یک نشریه و صوت و فیلم می باشد.
  • افسر سایبری موعود
  • سلام دوست عزیز
    واقعا باید خدا قوت گفت به این همه سعی و تلاش.
    اجرت با آقا امام حسین(ع).

    منتظر مجله هم هستم.
    اربعین پایان اولین مأموریت زینب بود با سربلندی...
    فقط آنچه ماند این بود که گفت:
    "حسین جان فدایی این مأموریت شد رقیه خاتون..."
  • ·٠•●♥نفس·٠•●♥·٠•●♥·٠•●♥·٠•●♥
  • امام حسین علیه السلام


    مَن اَحَبَّکَ نَهاکَ وَ مَن اَبغَضَکَ اَغراک.


    کسی که تو را دوست دارد، از تو انتقاد می کند و کسی که با تو دشمنی دارد، از تو تعریف و تمجید می کند.

    بحار الانوار.ج75،ص128
    حرم تهدید می شود و این یعنی...
    شیعیان ابوسفیان بر سر"یا لیتنا کنا معک"شان هستند...
    ولی ما هنوز در گیریم با...
  • وبلاگی برای شیعیان
  • وبلاگی برای شیعیان:


    زده به سرم

    هوای حرم

    به عشق ضریح تو در به درم

    خدای کرم

    شکسته پرم

    پرم بده تا کربلا بپرم



    صلی الله علیک یا عطشان یا مظلوم یا اباعبدالله (علیه السلام)


    www.surkfa.blogfa.com/post/116

    www.facebook.com/ForShias
    کربلا ظهور امامی بود که به خاک و خون کشیده شد...
    به خدا حق می دهم اینقدر محافظه کار باشد برای ظهور مهدی...
    آپم
    سلام ...
    منم این مجله رو میخوام،ایمیل درخواستش رو واستون فرستادم...لطفا ایمیلتونو چک بفرمایید...ممنون.
  • موسی زاده
  • سلام دوستان عزیز برای دلتنگ خودم یک قطعه شعر تقدیم شما میکنم
    دو کوهه کجایی که یادت بخیر
    من آواره گشتم در آن دشت و دیر
    دو کوهه همات عطر و بوی خوش است
    مقر دلیران دشمن کش است
    دو کوه تو بر من جفا کرده ای
    من و از رفیقان جدا کرده ای
    سلام.با رجزخوانی طرفداران احمدی نژاد آپــــــــــم
  • الهی به امیدتو
  • سلام بزرگوار..
    بخاطر ارسال مجله ی اینترنتی راس الحسین از شما سپاسگزارم..
    اجرتون با سیدالشهدا...

    یا مهدی..!
    آنان که دم از مذاکره با معاویه زدند
    اردوگاه امام حسن را خالی کردند و آنچه نباید شد...
    و اگر امام حسن صلح را نمی پذیرفت به دست یارانش کشته می شد...
  • ◕‿◕گلــ♥دختر◕‿◕
  • گاهی خداوند انقدر صدایت را دوست دارد که سکوت میکند تا بارها بگویی "خدای من"
  • هسته فرهنگی هیئت سید شهدا
  • ایام تسلیت باد

    سلام اگه مایل به تبادل لینک هستی بهم خبر بده.
  • مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان
  • امام حسین(ع)-مناجات


    بنویسید شدم پیر اباعبدالله

    نوکری پیر، به تعبیر اباعبدالله

    بنویسید که از کودکی ام تا حالا

    بوده ام پای به زنجیر اباعبدالله

    طفل جانم که چنین شیر شده در پیری

    خورده در کودکی اش شیر اباعبدالله

    شیر مهر پسر فاطمه را در کامم

    در ازل ریخت علمگیر اباعبدالله

    روز و شب در پی برپایی بزمش هستم

    فکر و ذکرم شده درگیر اباعبدالله

    سرنوشتم چو حبیب بن مظاهر انگار

    گره خورده است به تقدیر اباعبدالله

    به گمانم که شبی پای علم می میرم

    چشم در چشم به تصویر اباعبدالله

    آخرش روز دهم جان مرا می گیرد

    روضه ی سخت و نفسگیر اباعبدالله

    مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان

    بیت آیت الله موسوی

    zeynabiyooneahlebeyt.blogfa.com
    *از چاه خود آب برداریم....*

    سلام....دعوتید

    http://zareh.blog.ir/post/237

    یا علی
    سلام
    خداقبول کنه
  • یا اباصالح ادرکنی
  • از امام زمان(ع)معذرت خواهی میکنم بابت این شعر

    امان از دل زینب(س)

    هر طور بود آمدم اینجا گمان نبود

    اصلاً اُمیدِ آمدنِ کاروان نبود

    من زینبم نه زینب وقت وِداعمان

    زینب به زیر جامه اش این داستان نبود

    من زینبم نه زینب تا عصر یازده

    موی سپید و این همه قَدِ کمان نبود

    آسان نبود رفتن ما تا به کوفه، شام

    گاهی میان قافله یک لقمه نان نبود

    آسان نبود رفتن ما با حرامیان

    پرده نداشت محمل ما، شأنمان نبود

    آسان نبود آمدن ما از این مسیر

    غیر ِ سرت به رویِ سرم سایبان نبود

    این قافله که خانم قامت کمان نداشت

    دارایِ دختری شده لکنت زبان نبود

    تعداد ما کم است نپرس از دلیل آن

    با نازدانه ات احدی مهربان نبود



    رفتی و بردی اصغر و حتی برای من

    نگذاشتی رقیه یِ خود را برای من



    با اشکِ چشم غسل زیارت کنم حسین

    وقتش رسیده جان برود از تنم حسین

    حالا که باز هست دو دستم چه فایده؟

    دستی نمانده سینه برایت زنم حسین

    دیگر رسالتم که به پایان رسیده است

    بگذار کربلا بشود مدفنم حسین



    هر چه به من گذشت فدای سرت حسین

    معجر که هست روی سر خواهرت حسین



    بعد از تو گاه قافله سالار بوده ام

    گاهی سپر، طبیب، پرستار بوده ام

    هر جا برای حفظ امام زمانه ام

    زهرا میان کوچه و بازار بوده ام

    بی معجزه، بدون عصا، با قَدِ خَمَم

    موسی میانِ مجلس اغیار بوده ام

    چشم یزید کور شد از خطبه های من

    من ذوالفقار حیدر کرار بوده ام

    من پس گرفته ام عَلَم ِ ساقی ِتو را

    تا ساقی ات بداند علمدار بوده ام



    از من مپرس، مگو خواهرم کجاست؟

    آن بلبل سه ساله ی من دخترم کجاست؟



    یادت که هست آنچه سر پیکرت شد و

    چوب و عصا و نیزه فرو در پَرَت شد و

    از پشتِ سر گرفت به بالا سر ِتو را

    آنچه به پیش من ِ خواهرت شد و

    می آمدند دستِ پُر از قتله گاه و بعد

    در زیر سُم ِ اسب لگد پیکرت شد و

    رفتم به شام و کوفه به همراه یک نفر

    یک ساربان که صاحب انگشترت شد و

    گاهی فراز نیزه و دروازه مرقدت

    گاهی میان طشت ، نزولِ سرت شد و

    آرام گفته ام که ابالفضل نشنود

    حرف از کنیز بردن یک دخترت شد و

    یا حسین یاحسین یاحسین
    سلام
    در راه حق دلسرد نشوید
    حتی اگر احدی هم در این راه شما را همراهی نکند

    توکل به خدا
  • مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان
  • حضرت زینب(س)-اربعین



    شکر خدا دوباره رسیدم کنار تو

    حتّی شبی بدون تو خوابم نبرده است

    باور نمی کنم که تو رفتی و بعد تو

    یک اربعین گذشته و زینب نمرده است


    وقت وداع، دست تو داده توان به من

    ور نه که با تو زینبت از دست رفته بود

    با آخرین نگاه غریبانه ی تو و

    زخم کبودیِ لبت از دست رفته بود



    دیگر ببین که آینه ای زخم خورده ام

    از سنگ های کینه و از موج اشک و آه

    یک اربعین گذشته و حالا رسیده ام

    تا جان دهم کنار تو در بین قتلگاه



    هر جا که شد در آن شبِ شومِ پیاله ها

    همراه چشم های ترت آتشم زدند

    گاهی به روی نیزه و گاهی در آن تنور

    یک اربعین به پای سرت آتشم زدند



    آخر چگونه گریه نریزم به پای تو

    وقتی غریبی و کفنت کهنه بوریاست

    یک اربعین گذشت و سر اطهرت هنوز

    خورشید سرخ و شعله ور روی نیزه هاست



    حق داشت دخترت که برای تو دق کند

    دیگر بیا و تازه نکن داغ لاله را

    جا مانده پاره ی تنت آخر، بیا مگیر

    از زینبت دوباره سراغ سه ساله را



    شکر خدا دوباره من و خاک کربلا

    حالا رسیده ام که بمیرم کنار تو

    هر چند در مسیر سفر کشته بارها

    همراه با سر تو، مرا نیزه دار تو



    هستی هنوز مایه ی دلتنگی حرم

    هستی هنوز بر سر نی سایه ی سرم

    وقتش شده که خیمه ی ماتم به پا کنم

    با رشته های چادر خاکیِ مادرم


    مجمع زینبیون اهل بیت خوزستان

    بیت آیت الله موسوی

    zeynabiyooneahlebeyt.blogfa.com
    سلام...

    مثل آب....

    http://zareh.blog.ir/post/140

    شنیدنی است و نوشیدنی و چشیدنی...

    *******************************
    سلام

    بنده مطالعه کردم مجله را
    سلام
    امروز سی و شش روزه که برا تحقیق در مورد یه روش درمانی عجیب و البته قدرتمند ، لب به غذا یا هر ماده مغذی دیگه نزدم و هنوز هم زنده ام ! از اون جایی که دوست دارم این تجربه رو در اختیار همه هم وطنام بذارم ، ازت دعوت می کنم این تحقیق رو دنبال کنی . بد نیست در کنار اطلاعاتی که داری ، تو گوشه ای از ذهنت ، یه اطلاعاتی هم در مورد این روش قدرتمند وجود داشته باشه ، خدا رو چی دیدی ، شاید قسمت این بود که در آینده ، درد دردمندی به دست من و شما دوا بشه !
    سلامت باشین .
    یا علی
    بســم الله الــــرحــمـــن الـــرحــــیــم

    «وانــبئکـــمـــ بـــمـــا تاکـــلـــون و تـــدخـــرون فــــی بیـــوتکــم»

    «من به شما خبر می دهم که چه میخورید و چه چیزهایی را درخانه ذخیره میکنید»

    سوره مبارکه آل عمران آیه 41
    سلام علیکم
    خداقوت باسخنی از غیب در خدمت شما هستیم
    التماس دعابرای فرج
  • هسته فرهنگی عزاداران سید شهدا
  • باعرض سلام وخسته نباشید.شرمنده که دیر به شما سرزدم.بروز هستم.
    وهـــا

    دلنوشت های بربادرفته...

    منتظر حضور شما هستیم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور