آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

مگه میشه فاطمیه اشکامونو در نیاره؟

يكشنبه, ۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۶:۴۱ ب.ظ

افسران - والاترین فضیلت حضرت زهرا سلام الله علیها از زبان حضرت امام رحمة الله علیه


چنانکه دست گدایی شبانه می لرزد
دلم برای تو ای بی نشانه می لرزد

هنوز کوچه به کوچه ،حکایت از مردی ست
که دستِ بسته ی او عاشقانه می لرزد

چه رفته است به دیوار و در که تا امروز
به نام تو در و دیوار خانه می لرزد

چه دیده در که پیاپی به سینه می کوبد؟
چه کرده شعله که با هر زبانه می لرزد؟

هنوز از آنچه گذشته است بر در و دیوار
به خانه چند دلِ کودکانه می لرزد

دگر نشان مزار تو را نخواهم خواست
که در جواب، زمین و زمانه می لرزد

ز من شکیب مجو ، کوه صبر اگر باشم
همین که نام تو آرند شانه می لرزد

(میلاد عرفان پور)
  • رضوی

نظرات (۲)

در دل امید دارم و در سر هوای دوست
من طوطیای چشم کنم خاک پای دوست

از من به دور گشتم و از خویشتن تهی
جز آرزوی نیک ندارم برای دوست

گویند انتظار بسی سخت و مشکل است
من در به در شدم تا بیابم سرای دوست

هر محفلی برفتم و هر مجلسی شدم
تا بشنوم ز نای کسی من نوای دوست

با یاد دوست هر سحرم شام میشود
ای کاش بشنوی کلام مرا ای خدای دوست

از شعله فراق شدم پاک و سوختم
یک ذره مانده از من آن هم فدای دوست
  • سمت مهدی (عج)
  • دیگر آن خنده‌ی زیبا به لب مولا نیست / همه هستند ولی هیچ کسی زهرا نیست

    قطره‌ی اشک علی تا به ته چاه رسید / چاه فهمید که کسی همچو علی تنها نیست

    ایام فاطمیه بر شما تسلیت باد.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور