آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

راحت بخواب//چون که پرستار زینب♥ است....

پنجشنبه, ۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۲۲ ب.ظ


کجاست آن مهیّا گشته برای ریشه‏ کن کردن ستمکاران
کجاست آن‏که برای‏ راست نمودن انحراف و کجی به انتظار اویند،
کجاست آن امید شده برای از بین بردن ستم و دشمنی،
کجاست آن ذخیره برای تجدید فریضه‏ ها و سنّتها،
کجاست آن برگزیده برای بازگرداندن دین و شریعت،
کجاست آن آرزو شده برای زنده‏ کردن قرآن و حدود آن،
کجاست احیاگر نشانه‏ های دین و اهل دین،
کجاست درهم شکننده شوکت متجاوزان،
کجاست ویران‏ کننده‏ بناهای شرک و دورویی،
کجاست نابودکننده اهل فسق و عصیان و طغیان،
کجاست دروکننده شاخه‏ های‏ گمراهی و شکاف ‏اندازی
ـــــــــــــــــــــــــــــــــ
اطفال بی گناه سوری
  • رضوی

نظرات (۹)

تا بشیر تابناک روز
دامن گستراند از فراز کوهسار دور
در دامان صحرا
بوسه رگبار دشمن
دور از چشم عزیزان
روی خاک و خون کشاند پیکر خونین ما را
همسر من! زندگی هر چند شیرین است
لیک دوست دارم با تمام آرزو
من در ره یزدان بمیرم
از نشیب جویبار زندگانی ، قطره ای شفاف باشم
در دل دریا بمیرم
همسر من! چهره بر دامن نکش
تا یاغیان شب بگویند
همسر محکوم، از نام شوهر خود ننگ دارد
لاله ای پرخون بروی سینه ات بنشان
که گویند همسر محکوم
قلبی کینه توز و گرم دارد
همسر من! کودکانت را مواظب باش
همچون گرد چشمانت
تا نگیرد چهره معصومشان را گرد ذلت
روزگاری گر که پرسیدند از احوال بابا
گو که با لبهای خندان
کشته شد در راه ایمان

زندان قصر 1356
________________________
سلام با نوحه آهنگران در مورد شهید رجایی به مناسبت شهادت شهید رجای و باهنر و همچنین هفته دولت بروز هستم منتظر انتقادات و پیشنهادات شما هستیم.
  • دلم در رملهای فکه جا ماند...
  • سلام
    خدا خیرت بده...
    خدایا به حق عمه سادات بانیان این کار را نابود فرما...
    تو می آیی...
    شــهیدان نیــز باز میگـــردند
    و آوینــــی روایــت میــکــــند
    فــــتـــح نـــــهـــــایــی را...
    سلام وقتتون بخیر.
    وبلاگ پرمحتوایی دارید.
    در صورتی که مایل به تبادل لینک هستید لطفا خبرم کنید.
    سلام، زحمت کشیدی سر زدی
    وبت قشنگه. مشخصه وقت براش گزاشتی.
    اجرت با امام زمان
    التماس دعا
    سلام بر همسنگر عزیز
    خوب هستین ؟
    با یک پست بسیار تکان دهنده به نام "بگیم کدوم حقه" منتظر نظراتتون هستم ...(حتما بخونیدش)
    یا علی
    سلام بر همسنگر عزیز
    خوب هستین ؟
    با یک پست بسیار تکان دهنده به نام "بگیم کدوم حقه" منتظر نظراتتون هستم ...(حتما بخونیدش)
    یا علی
    سلام بر همسنگر عزیز
    خوب هستین ؟
    با یک پست بسیار تکان دهنده به نام "بگیم کدوم حقه" منتظر نظراتتون هستم ...(حتما بخونیدش)
    یا علی
    سلام
    بله ، ما همیشه تصویر با کیفیت میذاریم
    اپ باشید ، تا پنج دیقه دیگه خبرتون میکنم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور