آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

خواهـــرم غیـــرت داشته باش!

سه شنبه, ۳۰ مهر ۱۳۹۲، ۰۴:۰۱ ب.ظ

راوی نقل می کرد : سوسنگرد که به اشغال عراقی ها درآمده بود، بعثی ها به خانه ها هجوم می بردند و دختران را می بردند. به خانه ی یکی از اهالی روستا که رفتند مردها را کشتند و فرمانده دختر را به داخل خانه برد! مادر دختر دم در نشسته بود و صورتش را چنگ می انداخت و گریه می کرد. یک دفعه صدای جیغ از داخل خانه آمد. دختر به بیرون از خانه دوید و در حالی که لباس هایش نامرتب و از دستش خون می آمد یک سرنیزه به همراه داشت و سپس به سمت بیابان مانند دیوانه ها فریاد می کشید و می دوید. فرمانده عراقی که بیرون آمد سرنیزه به شکمش فرو رفته بود و گفت : « برید این فلان فلان شده را بیاورید.»

دستور داد دختر را به میله ای بستند ، و آن دختر  را به آتش کشید... آن دختر معصوم آتش را به خفت ترجیح داد!!

درود بر دختران پاک سرزمین جمهوری اسلامی ایران که ذلت را به خفت ترجیح داده و زنده زنده در آتش سوختن برایش حکم زندگی در بهشت را داشت.

واکنون ای خواهرم ! ای گوهر هستی ! ای زیباترین! غیرت داشته باش و خودت را به آسانی به این و آن نفروش! خواهرم الگوی زهراگونه داشته باش! اگر می گویی زمان حضرت زهرا سلام الله خیلی دور است .. خواهرم از این گوهران الگو بگیر!

با تو هستـــم ای خواهـــرم!    غیـــرت داشتـــه باش!

  • رضوی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور