آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

کلیپ صوتی: ایرانی آخرالزمانی

شنبه, ۸ شهریور ۱۳۹۳، ۰۴:۱۲ ب.ظ


دریافت
توضیحات: سخنرانی استاد رائفی پور+شهید آوینی

اگر آفاق وسیع دلهای ما از آفتاب بی غروب توکل نور و گرما نمی گرفت بدون تردید هیچ یک از ما پای در راهی این چنین نمی نهاد. ما را اجبار و اکراه به اینجا نکشانده است که دشواری راه برما ببندد . راه حق محفوف در بلایا و سختی هاست و اگر این جنین نبود کربلا را کرب و بلا نام نمی نهادند.

آنکه با پای اختیار قدم در طریق کربلا نهاده است میداند که اسرار جز بر سرهای بریده فاش نخواهد شد. انکه با پای اختیار قدم در طریق کربلا نهاده است میداند که خون ،حرم سِرِ سیدالشهدا است و این نه رازی است که بر اغیار فاش شود.

نظرات (۱)

سلام عزیزه دلم
من دریا دل هستم وب خوبی داری خوشحال میشم به سایتم سربزنی عضو شی منتظر حضور گرمت هستم فیسبوک آزاد شبکه اجتماعی فیس کمپ منتظرت هستم
http://facecamp.ir لطفا فیس کمپ لینک کن
اینم لینک دعوت نامه شخصی عضویت سریع
http://facecamp.ir/signup/invited:b8d64df13d04b45a616a161e2dd69359
لطفا از کمپ چت هم دیدن فرمایید www.campchat.ir
ثبت در وزارت ارشاد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور