آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

من از کودکی عاشقت بوده ام

پنجشنبه, ۲۱ آبان ۱۳۹۴، ۰۷:۵۴ ب.ظ


دریافت

 

 

زمین هنوز نم بارون داشت .. نسیم خنکی می وزید. هوا بهاری بود و حرم خلوت!

 

 

روی فرشها نشستم و زیارت نامه خوندم.

 صدای خنده ی چندتا بچه که اونطرف تر روی فرشها دراز کشیده بودن و غلت می زدند، توی صحن می پیچید.

یادش بخیر بچه که بودم هر وقت خلوت بود با برادرم روی فرشها دراز می کشیدیم و به آسمون نگاه می کردیم.

می گفتم: قبول داری آسمون حرم از همه جا آبی تره! داداش هم تایید می کرد .

بعد یک چندتا کبوتر هم نزدیکمون روی فرشها میومدند و نوک می زدند به فرشها!

برادر هم می دوید سمتشون .. دوباره می خندیدیم و بازی می کردیم.

گاهی وقتها هوا سرد بود چندماه حرم نمیومدیم ، بابا و مامان میگفتن سرما می خورید!

بعد توی تلویزیون که حرمو نشون میداد یک کوچولو دلم حرم می خواست .

امروز حرم، هوای کودکیهام رو داشت...

همون وقتایی که اگه یک ذره دلم تنگ میشد از روی صداقت و یکرنگی بود...

همون وقتایی که روی فرش دراز می کشیدم و به گنبد آبی مسجد گوهرشاد نگاه می کردم!

همون وقتایی که وقتی به مولا سلام می دادم انتظار داشتم جوابمو بده و منتظر می موندم!

اگه دوباره برگردم به اون زمان..دلم بیشتر برای مولا تنگ میشه..

خوشحالم که بزرگ شدم و منو برای خادمی خودت انتخاب کردی امام رئوفم♥

من از کودکی عاشقت بوده ام...

 متن و عکس: خادم امام رضا علیه السلام/ رضوی / 21آبان94

نظرات (۱)

یا امام رضا بدجور دلم هوایی شده
پاسخ:
ان شاءالله روزی شما به زودی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور