آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

داشته ها و نداشته ها

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۸:۴۴ ب.ظ

من چیزهای زیادی را ندارم...

اگر بگویم زیباترین فرد روی زمین هستم

باز هم زیباتر از من وجود دارد

پس من در ظاهرم بهترین نیستم!


اگر خودم را داناترین انسان بدانم

به طور قطع داناتر از من هم هست

پس من  از لحاظ دانایی هم رتبه ی یک نیستم!


با اینکه در دهه ای متولد شدم که هم سن و سالهایم سعی در خودنمایی خود با انواع و اقسام آرایشها و پوششها دارند

یک مانتو را پنج سال می پوشم

از دیدگاه اطرافیانم فردی اُمُل و با تفکری عقب مانده هستم!


خیلی وقتها به خاطر نداشته هایم مسخره شده ام...

در جمع خرد شده ام!


اما هیچ وقت دست از باورهایم برنداشته ام...

هیچ وقت سعی در تقلید نداشته ام...

هیچ وقت کاری نکرده ام که اسباب جلب توجه نگاهها شوم!


این را قبول دارم ..

من از خودم چیزی ندارم!

چرا که تمام داشته ها، تمام نداشته ها، تمام عزت و جلال انسان، در دست توانای خداوند است!


چندیست کسی را دارم که در زمین خدا، جانشین همه ی نداشته هایم شده است

در جواب اینکه تو به چه چیزت می بالی؟ اصلا تو چه چیزی داری؟

می گویم:

من امامِ رضا علیه السلام را دارم...

من خادمِ امام رضا هستم...


هر چند همین موضوع بابِ تحقیرهای جدیدی را به رویم گشوده است

مثلا اینکه:

تو که خادمی، چرا فلان گرفتاری را داری؟


اما آنقدر امامِ رئوفم را دارم

آنقدر تمام وجودم را گرفته است

آنقدر در غرق در مهر و علاقه اش هستم

که نداشته هایم را نمی بینم...


کاش اشک می گذاشت بیشتر بنویسم...


پ.ن)

فردا شیفت خادمی / پنجشنبه های فیروزه ای من

نظرات (۲)

  • چشم به راهم ...
  • اخ اخ اخ
    شما خادمی؟؟؟

    خوش بحالتون :((

    سلام مارو هم برسونید:((
    پاسخ:
    محتاجم به دعا
  • ... یک بسیجی ...
  • سلام بزرگوار

    شایسته ی تقدیر نوشته اید

    لحظه هایتان مهدی(عج)پسند

    سلام مارو هم به مولا برسونید...

    پاسخ:
    سلام علیکم
    خیلی ممنون

    حاجتروا باشید ان شاءالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور