آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

ملازمان حرم

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۴:۵۷ ب.ظ

وقتی مرد شهید می شود  زن ، باید زینبی زندگی کند  یعنی توقع من این است که  وقتی یک همسر شهید را می بینم  حداقلِ پوشش ظاهری  و مسائل  اعتقادی را رعایت کند!  

 برنامه ی ملازمان حرم ، کلیت خوبی دارد   موضوع و هدف ارزشمند است اما ...

اولین قسمتی که تماشا کردم از دیدن مهمان برنامه جا خوردم!

فکر نمی کردم همسر شهید می تواند اینگونه باشد ... در قسمتهای دیگری که به طور اتفاقی چند لحظه ای آن هم به صورت گذری نگاه کردم باز هم متاسفانه مهمانان برنامه رعایت عفاف و حجاب مناسب و در شأن یک همسر شهید را نکردند.


پخش صحنه هایی خصوصی از مراسم عروسی ، عکسهای خصوصی و... در تدوین برنامه بسیار بنده را دلزده کرد! هرچند این موضوع را به تمامی میهمانان برنامه بسط نمی دهم اما برای شخصی مثل من با تفکری ارمانی کافی بود تا جایی که دیگر وقتم را برای تماشای این برنامه نگذرانم و صرفاً به خواندن زندگی شهدای مدافع بسنده می کنم!

در مقابل برنامه ی زیبای نیمه ی پنهان ماه همیشه برایم دلنشین و مورد پسند بوده است!

پ.ن)

اگر روزی در این جایگاه باشم خاطرات مکتوب را ترجیح می دهم تا اینکه مقابل دوربین!

نظر شما محترم است ، اما نظر من برای خودم قابل قبول!



نظرات (۵)

جایگاه همسر شهید یعنی ! :)
پاسخ:
چی؟
  • چشم به راهم ...
  • پوشش نا متعارفی که ندارند (!) حالا منظور شما دقیقا چیه، بنده متوجه نشدم...
    پاسخ:
    پوشش نه! ولی ظاهر چرا
  • چشم به راهم ...
  • ظاهر ینی چی دقیقا؟؟
    ببخشید صرفا جهت روشن شدن قضیه می پرسم.
    پاسخ:
    حتما صلاح نبوده که بگم!
  • ... یک بسیجی ...
  • سلام

    شعبان بهانه ای است برای دوستی با خدا ، لحظه هایت سرشار از این دوستی باد.

    خدایا !

    تو آنچنانی که من دوست دارم...

    پس مرا آنچنان کن که تو دوست داری

    اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه امین


    موافقم...چیزی که خیلی تو ذوق میزد همین بود ک عکس همسرای شهدا خیلی راحت برای تبلیغ این برنامه دست به دست میشد تو فضای مجازی...که البته ی کم دارن این وضعو درست میکنن.اونم به خاطر تذکر ی عده از دوستان به نصر تی وی و شبکه افق...شاید بهتر بود شما هم ک این نکته رو فهمیدید همونجا تذکر میدادین!شاید لحاظ میکردن تو قسمتای بعدی...و اینو هم نباید نادیده گرفت که بالاخره این برنامه تاثیر خودشو گذاشته...حداقل تو جاانداختن اهمیت و هدف جنگ سوریه...
    پاسخ:
    گفتم!
    خیلی موثر بود :||
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور