آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

یاد ایام

دوشنبه, ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۸:۵۱ ب.ظ


وَتِلکَ الأَیّامُ نُداوِلُها بَینَ النّاسِ وَلِیَعلَمَ اللَّهُ الَّذینَ آمَنوا وَیَتَّخِذَ مِنکُم شُهَداءَ ۗ وَاللَّهُ لا یُحِبُّ الظّالِمینَ﴿۱۴۰﴾


و ما این روزها(ی پیروزی و شکست) را در میان مردم می‌گردانیم؛ (-و این خاصیّت زندگی دنیاست-) تا خدا، افرادی را که ایمان آورده‌اند، بداند (و شناخته شوند)؛ و خداوند از میان شما، شاهدانی بگیرد. و خدا ظالمان را دوست نمی‌دارد. 140،آل عمران


سال گذشته برای من

امسال برای کسی دیگر

و سالهای بعد برای فرزندان

و فرزندِ فرزندان ...



پ.ن)

قبلا در چنین سایتی عضو بودیم

و الان دیگر نیستیم!

خواستیم باشیم اما نشد!

  • رضوی

نظرات (۸)

امیدوارم منظورتون از اینی پست نداولها نباشه(پون پیروزیشو گفتین می مونه شکستش!)


فکر کنم دو سال پیش قبول شدم!
اما نمی دونم رتبم چند شد
اتفاقا یکی از دوستان که رفته بود فردوسی گفت و منم توی رشته خودش به گمانم مجاز شده بودم

(نرفتن و غیره هم پیچیده تر از نظر دادنه)
پاسخ:
دقیقا منظورم همین بود !

بالاخره روزها در گذر هستند :(
شهید رضایی نژاد موفق به گرفتن مدرکشون نشدن

مهم کاریه که می کردن و نگاهی که به فعالیتشون داشتن

در مورد کتاب
اگر پی دی اف منظورتونه
من هم رمان (جز استثنا) و کتب غیر واقعی نمی خونم
و این پی دی اف هم واقعی بود (نویسنده میگه) و الا پی اف هم نمی خونم!
پاسخ:
بله همون پی دی اف. ممنون ، دارم میخونمش

البته هنوز یادم نیست این پی دی اف رو چه کسی به من داد ! منم تا یک جاهایی خوندم ، ولی مطمئنم تا صفحه ۱۵ خوندمش
این پی دی اف نویسنده اش از مدافعان حرمه
و یه کانال داشت
و اوایل اونجا خوندم

بعدها توی سایت افسران یکی از کاربرها اومد به صورت قست قسمت بگذاره که نمی دونم گذاشت یا نه ولی احتمالا اونجا خوندید
پاسخ:
خیلی قشنگ بود، خیلی...

ممنون به خاطر معرفی ...
تموم شد!


اگر خواستید از همین نویسنده مطالب دیگری هم هست
پاسخ:
بله، اگر مفید هست ، ممنون از لطفتون
مفید بودن رو من نمی تونم تضمین کنم

فقط می تونم نظر شخصی خودم رو دربارشون بدم

و یه مختصر بنویسم(دو سه خط)
اگر با معرفی می خواهید فردا شب می فرستم
اگر همین طوری می خواهید
تا قبل از ساعت 8 می تونم بفرستم
پاسخ:
ابنطور که فهمیدم شما هر کتابی رو نمی خونید ، بفرستید هر وقت زمان داشتید ، دستتون درد نکنه، نیازی به توضیح نیست
لینک ها رو فرستادم
اگر مشکل داشت بگید
و توصیه می کنم همه رو یه دفعه نخونید
(البته من چون زیاد درگیر احساسات متن میشم الان همش توی ذهنم مونده اما اونقدر قابل تامل هستن که هر کدوم تموم شد مدتی درباره اش فکر کرد)

ممنون زیبا بود
الان این بجث در مورد دکتری بود یا ارشد ؟ 

سلام اون سایته که گفتید افسران نیست ؟:)
پاسخ:
سلام علیکم، ارشد


بله افسرانه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور