آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

دستان کوچک

پنجشنبه, ۱۸ شهریور ۱۳۹۵، ۱۱:۳۶ ب.ظ


#بزرگمرد_کوچک

بگذار اعتراف کنم !
هرچقدر هم که عقلم بگوید نود درصد کارم اشتباه است
من به ده درصد قلبم گوش می دهم!
#صلابت نگاهت ، عقلم را مغلوب خود کرده....
وقتی چادرم را می گیری و خاله خطابم می کنی دلم #آب می شود
فدای غرور مردانه ات، که از نوازش دستم بر روی شانه ات، #شرم دارد
با هر دعا خاطره ای ساخته ام برای خودم
نادعلی را در پارک ملت
سوره ی حشر را مقابل دانشگاه
دعای استجابت دعا در مسیر حرم
دعای معراج را یادم نیست ، اما مطمئنم تو یادت هست که کجا از تو خریدم
و...
.

برای من، تو بزرگمرد کوچکی هستی که کودکیت در مسیر #نامردی تباه می شود
و شاید #دود ...
.
#من_را_ببخش
همین...
.
#کودکان_کار


  • رضوی

نظرات (۳)

  • ✿✿سرباز شیعه✿✿
  • ممنون

    ++++++
  • عبد الله حسانه
  • د‌ل‌باخته ..
  • دلپیچه...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور