آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

به نظرتون جالب نیست؟

چهارشنبه, ۲۹ دی ۱۳۹۵، ۰۶:۴۷ ب.ظ
یک مشکلی برام پیش اومد که خواب رو به مدت۲۴ساعت از من گرفت و سیل اشک بود که از سر ناچاری می‌ریختم ..
بعد از نماز صبح بدوبدو رفتم حرم! که دردمو دوا کنم ...  داشتم از غصه دق می‌کردم.   توی رواق نشسته بودم و به مولاجان دردمو می‌گفتم، همون لحظه یک خادم اومد منو دعوت کرد که برم جلسه حلقه معرفت که چندقدمی من بود شرکت کنم ، منبر جلوی من یک خانم روانشناس نشست و شروع به سخنرانی کرد و دقیقاً داشت در مورد درد من صحبت می‌کرد!  منم اشکامو پاک کردم رفتم پای منبر نشستم ...   انگار مولاجان داشت به من راه نشون می‌داد.
به نظرتون جالب نیست؟


الان حالم خوبه، همه چی خوبه، زندگی خوبه
  • رضوی

نظرات (۵)

سلام.
وبلاگ خوبی داری به سایت منم سر بزن.
سفر به دنیایی عجیب ولی زیبا
یک سر بزن ضرر نداره.
پاسخ:
سلام علیکم
چون طرف حساب امام رضاست طبیعیه
پاسخ:
ندهد مهلت گفتار به محتاج کریم
گوش این طایفه آواز گدا نشنیده
  • دچــ ــــار
  • الان همه چی خوبه ؟ :)
  • دچــ ــــار
  • شما از معدود مشهدیایی هستید که مرتب توفیق زیارت دارین :)
  • جملک نویس
  • سلام دوست عزیز
    من تازگیا تو بلاگ شرو کردم
    خوشحال میشم با هم رابطه بلاگی داشته باشیم
    امیدوارم از وبلاگم خوشت بیاد که قبول کنی
    :)
    بابای
    http://jomlakestan.blog.ir
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور