آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

یک حس خوب

پنجشنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۶، ۰۱:۳۹ ق.ظ

من اامشب خیلی خوشحالم از اینکه به یک حاجت دوست‌داشتنیم رسیدم ، یک حاجت مهم یک دغدغه ی ارزشمند زندگیم . 

من امشب خواستم ادای مولام امیرالمومنینُ دربیارم ، خواستم یک لحظه مثل اون باشم خوب باشم!  یک لحظه خواستم انسان باشم  ☺


من امشب مادر شدم و خیلی اتفاقی مادر یک سید ...

سید بنیامین عزیزم از اینکه اشتباهی دستم روی اسمت خورد و انتخاب شدی ناراحت شدم ولی وقتی اسم کاملت برام پیامک شد قلبم به تپش افتاد آخه من همیشه دوست داشتم مادرِ سید بشم ولی نمیشم ... تو منو به این آرزوم رسوندی، ممنونتم.

پسرم ۱۰ سالشه ☺

  • رضوی

نظرات (۴)

چقدر خوب
خدا از این اشتباهات بیشتر رقم بزنه ان شاالله
پاسخ:
ممنونم از لطفتون

سلام
بسیار عالی
گاهی وقتها چقدر اشتباهات زیبا هستن :)
خدا از مادری کمتون نکنه ان شاءالله
یاعلی

پاسخ:
سلام علیکم، ان‌شاءالله روزی شما بشه
  • خادم الشهید شرمنده شهدا
  • سلام. التماس دعا
    پاسخ:
    سلام علیکم،حاجتروا ان شاءالله
    فرج را پدر مهربان می رساند

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور