آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

خانه دوست داشتنی

سه شنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۷، ۰۶:۵۸ ب.ظ
همیشه هر وقت از من می‌پرسید چه خانه‌ای دوست داری؟ می‌گفتم خانه‌ای که نور زیادی داشته باشد، تراس پر از گلدانهای رنگارنگ، آشپزخانه‌ای پر از آفتاب، که من وقتی تمیزش می‌کنم آفتاب بتابد و برق بزند:)
او همیشه می‌گوید برایت بهترین خانه را می‌گیرم. می‌دانم فعلاً نمی‌تواند اما در کلامش نوعی اطمینان هست که به من آرامش می‌دهد دنبال خانه که می‌گشتیم شب بود اینجا را پسندید من ولی نگاه مثبتی به اینجا نداشتم کلاً آنقدر سختی کشیدیم که اصلا یادم نبود همیشه دنبال چه خانه‌ای بودم اما او خوب به خاطر داشت.
وقتی به اینجا آمدیم،روز اول بود هر دو خوشحال از این همه نور و آفتابی که تابیده بود از همه طرف خورشید ما را احاطه کرده بود و من ذوق‌زده از آنچه می‌دیدم خانه پر از آفتاب بود و پشت پنجره پر از کبوتر، و دل من از زندگی چه می‌خواهد؟ :)



  • رضوی

نظرات (۷)

چه خوب که زندگی همونطوریه که دوست دارید :)
پاسخ:
ممنونم عزیزم :)
همه چیز بستگی به نگاه انسان داره
دقیقاً
و نگاهِ شما خیلی زیباست ^_^
پاسخ:
خیلی ممنون حواجان ، ان شاءالله شهر جدید پر از زیبایی و برکت باشه
یا باید لذت ببریم یا باید غصه بخوریم
شما لذت برید و ما هم در کنار شما لذت بریم
ان شاءالله زندگیتون پر باشه از نور زیبای فجر صادق
پاسخ:
ممنونم از دعای زیبای شما
بله واقعا باید از زندگی لذت برد
شما مشهد هستید درسته؟!
اگه آره که خوش به حالِ من *_*
پاسخ:
بله همینطوره :)
الحمدلله
پس وقتی میرید حرم دعا کنید سالِ بعد منم بشم مجاورِ آقا. اونوقت می‌تونیم حضوری هم رو ببینیم و با هم بریم حرم *_*
پاسخ:
ان‌شاءالله عزیزم، تا یار چه خواهد :)
خانه تان همیشه آباد ........ یاحق
پاسخ:
به دعای شما ان شاءالله
خیلیم عالی. :))
پاسخ:
ممنونم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور