آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

آقازاده هم که هستی آزاده باش!

يكشنبه, ۳۱ تیر ۱۳۹۷، ۰۹:۱۲ ب.ظ

دو روز قبل که عکسهای عروسی یکی از افرادی که دنبالش میکنم را دیدم با خودم گفتم الهی خوشبخت شوند اما کاش در این اوضاع اقتصادی حداقل عکس منتشر نکنند تا آه دیگران دربیاید! چیزی نگفتم و سعی کردم از این مسئله عبور کنم اما به همسرم گفتم می‌دانم که انسان آزاده‌ای پیدا می‌شود که در این باره حداقل یک پست بگذارد و درست چندساعت بعد جناب حجت الاسلام صدرالساداتی همان عکسها را گذاشت و از پدر داماد که سفیر این خاک و بوم هست چندسوال پرسید و گفت در صورت پاسخ ذیل این پست اضافه می‌شود. سفیر محترم نه تنها جوابی نداد بلکه صفحه اینستاگرام خود را پاک کرد، پسر ایشان هم چندین بار پیام تهدیدآمیز به جناب صدرالساداتی داده و گفته که این مراسم با تخفیف هفتاددرصد بوده که ۵۰میلیون شده! و همچنین ماشین بنز عروس‌کشان هم مال صاحب تالار دانیال هست! و اضافه‌تر گفتند که پدرشان از دانمارک به تازگی آمدند و در عمل انجام شده قرار گرفتند وگرنه ایشان خیلی ساده‌زیست هستند. شما یک جستجوی ساده در اینترنت کنید و عمارت مجلل دانیال را ببینید با یک ضرب و تقسیم ساده محاسبه کردم که ۱۶۷میلیون پول تالار بوده که با هفتاددرصد تخفیف شده ۵۰ میلیون ناقابل! چرا یک عمارت به ایشان باید تا این حد تخفیف دهد؟ پشت این تخفیف چه رانت و منفعتی برایش دارد؟

بماند از مدعوین از عراقچی گرفته تا آهنگرانِ پسر و خاندان اشراقی و خمینی! که خدا امام را رحمت کند چه خاندان ناخلفی و نابهنجاری پشت سر او قایم شدند.

بماند القصه اینکه حقیر سراپاتقصیر این دو روز به فکر خودم بودم و اینکه چگونه یک وام ۵۰میلیونی با بهره کم گیرم بیاید که بتوانم خانه بخرم. شما بگویید چطور؟

  • رضوی

نظرات (۸)

  • سربازِ روزِ نهم
  • با 50 میلیون میشه خونه خرید؟
    پاسخ:
    هر چی که داریمم بفروشیم پایینا میشه
    حالا واقعا نمیشه؟
  • سربازِ روزِ نهم
  • فکر نکنم بشه

    پاسخ:
    ممنون
  • محمدرضا .....
  • سلام
    قولک: خدا امام را رحمت کند...
    أقول:
    ... یُخْرِجُ الْحَیَّ مِنَ الْمَیِّتِ وَمُخْرِجُ الْمَیِّتِ مِنَ الْحَیِّ ذَٰلِکُمُ اللَّهُ فَأَنَّىٰ تُؤْفَکُونَ(انعام/95)

    قولک: فکر وام پنجاه میلیونی...
    أقول: رجوع شود به :
    http://786mrk.blog.ir/post/آه
    پاسخ:
    سلام علیکم
    سلام و خداقوت 
    خداوند؛ واضع تز مانور تجمل را نیا مرزد ... ان شاءالله
    - قناعت ثروتی است تمام نشدنی
    یاحق
    پاسخ:
    سلام علیکم،ان‌شاءالله
    ما برای آنها وسیله هستیم و آنها برای ما هیچ.
    ان شاءالله که مشکل وامتون حل بشه و صاحب خانه بشید.
    یاعلی
    پاسخ:
    واقعا همینطوره
    چی بگم... خدا عاقبتمون رو بخیر کنه
    پاسخ:
    ان‌شاءالله
  • خادم الشهید شرمنده شهدا
  • سلام. راهشو پیدا کردین به ما هم بگین بی زحمت
    پاسخ:
    سلام علیکم، احتمالا پارتی
  • گوشنا صبور
  • تخفیف و این توجهیات حرف است فقط..عذر بدتر از گناه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور