آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

بارون

يكشنبه, ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، ۰۹:۱۸ ب.ظ
بیشترین خاطرات من با بارونه! بیشتر از آدما باهاش خاطره دارم. هر وقت بارون میاد نمی‌تونم توی خونه بمونم. حتماً باید قدم بزنم و ریه‌هامو پر از اکسیژن کنم.

اماااا بیشترین خاطره‌ام قدم زدن زیر بارون تا رسیدن به حرم مطهر هست.
نمی‌تونم حسمو بگم، ولی مطمئنم توی این دنیا نیستم، روی ابرهام.
الهی این حسو بارها تجربه کنید.
امروز هوا شدیداً دونفره بود، من و امام رضا جان💕

تصویر به وقت ۲۷ اسفند ۱۳۹۶، آخرین زیارت من در سال۹۶
ولاتجعلنی آخرالعهد منی لزیارتکم
  • رضوی

نظرات (۳)

من ای صبا ره رفتن به کوی دوست ندانم
تو می روی بسلامت , سلام ما برسانی
زیارت قبول
یاحق
پاسخ:
حاجتروابشید ان شاءالله
  • خونه مادری
  • سلام
    چه تصویر آشنایی
    از قضا تو ذهنم بود شب آخر رو زیر بارون تو صحن قدم بزنم و دوباره مریض شم یا برم تو رواق:)
    پاسخ:
    سلام علیکم، ان‌شاءالله دست پر برگردید.
    دعا کنید سال سال ۹۷ ساکن مشهد بشم :)
    پاسخ:
    چشم،ان شاءالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور