آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

۲۰ مطلب در مهر ۱۳۹۲ ثبت شده است

راوی نقل می کرد : سوسنگرد که به اشغال عراقی ها درآمده بود، بعثی ها به خانه ها هجوم می بردند و دختران را می بردند. به خانه ی یکی از اهالی روستا که رفتند مردها را کشتند و فرمانده دختر را به داخل خانه برد! مادر دختر دم در نشسته بود و صورتش را چنگ می انداخت و گریه می کرد. یک دفعه صدای جیغ از داخل خانه آمد. دختر به بیرون از خانه دوید و در حالی که لباس هایش نامرتب و از دستش خون می آمد یک سرنیزه به همراه داشت و سپس به سمت بیابان مانند دیوانه ها فریاد می کشید و می دوید. فرمانده عراقی که بیرون آمد سرنیزه به شکمش فرو رفته بود و گفت : « برید این فلان فلان شده را بیاورید.»

دستور داد دختر را به میله ای بستند ، و آن دختر  را به آتش کشید... آن دختر معصوم آتش را به خفت ترجیح داد!!

درود بر دختران پاک سرزمین جمهوری اسلامی ایران که ذلت را به خفت ترجیح داده و زنده زنده در آتش سوختن برایش حکم زندگی در بهشت را داشت.

واکنون ای خواهرم ! ای گوهر هستی ! ای زیباترین! غیرت داشته باش و خودت را به آسانی به این و آن نفروش! خواهرم الگوی زهراگونه داشته باش! اگر می گویی زمان حضرت زهرا سلام الله خیلی دور است .. خواهرم از این گوهران الگو بگیر!

با تو هستـــم ای خواهـــرم!    غیـــرت داشتـــه باش!

 

شاهین نجسی در آلبوم جدید خود به ساحت مقدس امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف و حضرت عباس علیه السلام توهین کرده است. اما متاسفانه تاکنون شاهد هیچ واکنشی در قبال اینگونه هتاکی ها نیستیم.  یک کسی که همجنس باز هست به راحتی توهین می کند بدون آنکه مانعی داشته باشد به راحتی هتاکی می کند و به مقدسات دینی توهین می کند.

 

قسمتی از متن هتاکی این نجس:
معجزکی در کار نیست ما کشتی شکستگانیم ، ای باد شرطه برخیز ؛ نجات دهنده مرده است !!!!!!!!!!


شـــرم بر ما اگـــــــــر
بزرگتریــــــن دغدغــــه مان ، مدهــای جدید و نتیجــه ی بازی فوتبــال باشد!
پ.ن: لطفا اطلاع رسانی شود.
واکنش صداسیما به خاطرات هاشمی

جناب آقای ضرغامی

ما جمعی از کاربران شبکه اجتماعی افسران از گزارش بصیرت افزای صدا و سیما که با هدف جلوگیری از مخدوش شدن ارزشها و آرمانهای انقلاب اسلامی و ممانعت از القای باور دروغین "عقب نشینی حضرت امام در مبارزه با استکبار" و شعار "مرگ بر آمریکا" توسط سایتی معلوم الحال که در بخشهای مختلف خبری پخش شد سپاسگزاریم.
تعلل موسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) در پاسخگویی به این مورد و موارد مشابه از نظر ما قابل قبول نیست.



مادر شهیدان کشوری با تأکید بر اینکه ما هر چه آبرو داریم از شهدا و امام شهداست، گفت: خداوند هتاکان به امام و شهدا را هدایت کند.

فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان کشوری در گفت‌‌وگو با فارس در واکنش به اظهارات نعیمه اشراقی نوه امام (ره) در مورد امام و شهدا در صفحه فیس بوک‌اش، اظهار داشت: افرادی که به فکر ناموس و آبرویشان بودند، به جبهه رفتند و در راه خدا شهید شدند.
 
وی با بیان اینکه باور نمی‌کنم نوه امام (ره) چنین مطلبی نوشته باشد، افزود: باید بدانیم کسانی که با امام حسین (ع) دشمنی کردند، از نزدیکان ایشان بودند.
 
مادر خلبان شهید احمد کشوری در ادامه به طرح سؤالاتی پرداخت و گفت: چرا باید کاری کنیم که دل دشمنانمان را شاد کنیم؟ ما تاکنون آبرومندانه زندگی کردیم و می‌کنیم.
 
سیلاخوری در پایان خاطرنشان کرد: ما هر چه آبرو داریم از شهداست و امیدوارم خداوند نعیمه اشراقی را به راه راست هدایت کند که حداقل اگر مسلمان نیستند آزاده باشند؛ ما هر چه داریم از رهبری و ولایت فقیه و شهداست.
منبع: رجانیوز

به نام خدا

یکی از وظایف منتظران در عصر غیبت اجتناب از شنیدن موسیقی حرام می باشد . با توجه به گسترش این نوع موسیقی ها بر آن شدم پستی را به این مطلب اختصاص بدهم. از شما خواننده محترم تقاضامندم پس از خواندن این پست آن زا بازنشر کنید. ذکر منبع برای تمامی مطالب این وبلاگ الزامی می باشد.

انَّ السَمعَ والبَصَرَ و الفؤادَ کُلُ اولئکَ عنهُ مسئولاً .

همانا گوش و چشم و دل همگی مورد سوال واقع می شوند. اسراء (17).

♠امام صادق علیه السلام در تفسیر این آیه فرمودند: از گوش آنچه شنیده می پرسند و از چشم آنچه دیده و از قلب از آنچه باور داشته است.

♠رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم فرمودند : همانا خداوند تعالی مرا برای هدایت و به عنوان رحمت برای جهانیان مبعوث کرد و به من فرمان داد : نی ها، طنبورها، سازها و سایر آلات موسیقی و تارها و بتها و امور جاهلیت را از بین ببرم.

♠در حدیثی ابن عباس از رسول خدا صلی الله علیه و آله وسلم: از مقدمات قیامت ضایع ساختن نماز و پیروی از هواهای نفسانی است... و در آن هنگام مردم نرد و شطرنج یا طبل و بربط و طنبور و آلات موسیقی را (نه تنها منکر نمی دانند بلکه آنها را) نیکو می شمارند و امر به معروف و نهی از منکر را ناپسند می دانند و انکار می کنند ... آنان در ملکوت آسمانها پلیدان نجس خوانده می شوند.

♠رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم: یا سلمان! در این هنگام چیزی از مشرق می اورند و چیزی از مغرب و امت مرا سرپرستی می کنند؛ پس وای بر ضعیفان امت من (در ایمان) از کار آنان و وای بر آنان از عذاب خداوند.

منبع: کتابچه وظایف منتظران در عصر غیبت




عنوان تصویر

روی تصویر کلیک کنید.




افشای یک فایل صوتی در اینترنت میان مهدی هاشمی رفسنجانی و چهره شناخته شده ضدانقلاب که اکنون در کانادا ساکن است، مشخص کرد که یک برنامه‌ریزی دقیق میان وی و جریان برانداز به منظور اعمال فشار به ارکان نظام برای کوتاه آمدن در برابر فتنه‌گران وجود داشته است که نقشه آن توسط جریان ضدانقلاب در خارج از کشور طراحی می‌شده و توسط خانواده هاشمی در ایران پیاده می‌شده است. بخشی از این فایل صوتی به دلیل توهین های رکیک و مجرمانه مهدی هاشمی به مقامات عالی کشور، تقطیع شده است. فایل کامل صوتی مهدی هاشمی بر روی سایت هایی مانند یوتیوپ موجود است.
قدیمیه ولی جاداره شنیده بشه!  مرگ بر مزدور وطن فروش!


سخن گفتن و حمایت از «تلاش و تحرک دیپلماسی» دولت و بیان اهمیت آن در کنار توجه به آمادگی های همه جانبه (اقتصادی و...) و از همه مهم تر بحث «استحکام ساخت درونى نظام اسلامى» فرازهایی از بیانات مهم امام خامنه ای در مراسم تحلیف و اعطاى سردوشى دانشجویان دانشگاه‌هاى افسرى ، درباره سفر نیویورک و دیپلماسی دولت بود :

«ما از تحرّک دیپلماسى دولت حمایت میکنیم، پشتیبانى میکنیم. در کنار آمادگىهاى همهجانبهى ملّت ایران - چه از لحاظ اقتصادى، چه از لحاظ امنیّت داخلى، چه از لحاظ استحکام ساخت درونى نظام اسلامى، چه از لحاظ وحدت ملّى و چه از لحاظ نظامى - به تلاش و تحرّک دیپلماسى هم چه در این قضایاى سفر اخیر و چه غیر از آن، اهمّیّت میدهیم و از آنچه دولت ما انجام میدهد و تلاشهاى دیپلماتیک و تحرّکى که در این زمینه میکنند، حمایت میکنیم.
البتّه برخى از آنچه در سفر نیویورک پیش آمد، به نظر ما بجا نبود؛ لکن ما به هیئت دیپلماسى ملّت عزیزمان و دولت خدمتگزارمان خوشبین هستیم» (1)

برگرفته شده از hezr85.blog.ir


نتانیاهو !
علیرضا را می شناسی؟ پدرش را چطور؟ اسمش برایت آشناست؟ « شهید مصطفی احمدی روشن»
علیرضا دارد فیلم پدرش را نگاه می کند. گریه می کند. چرا؟ ... چون پدرش به دستان کثیف خود شما به شهادت رسید. یادت هست؟ این پسری که جین می پوشد. پدرش را یادت هست؟
 
برگرفته شده از صدای نور