آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

======= :::محجبه ها فرشته اند:::=====

يكشنبه, ۷ آبان ۱۳۹۱، ۱۰:۴۷ ق.ظ

======= :::محجبه ها فرشته اند:::=====

برگشت گفت : اخه این چیه سرت کردی مثل امل ها! مثل اینکه باورت نشده 

قرن 21 و مثل مردم عصر حجر می گردی؟!

گفتم : واقعا؟! عصر حجر یعنی کِی؟

گفت : چه می دونم 14قرن پیش.

گفتم : چه جالب ! 14قرن بیشتره یا 16؟

گفت : چه سوالایی میکنی معلومه 16!

گفتم : پس 16قرن پیش عصر حجرتره تا 14قرن پیش.

گفت: معلومه.

گفتم : پس شما با این حساب باید دِمُده تر باشید که مثل مردم 16قرن پیش می گردید

 اونم چه زمانی موقعی که بهش می گفتن عصرجاهلیت دیگه از اسمش پیداست که خیلی دِمُده است...

دیگه پی اش رو نگرفت و وگذاشت رفت.

افحکم الجاهلیة یبغون و من احسن من الله حکما لقوم یوقنون «مائده50»

آیا حکم جاهلیت را می جویند و چه حکمی برای یقین آورندگان از حکم خدا بهتر است؟

ولاتبرجن تبرج الجاهلیة «احزاب33»

و به همسرانت بگو خود را چنان زنان جاهل نیارایند.



ᴥ ᴥ ᴥ ᴥ ᴥ ᴥظهور نزدیک است... اگر بخواهیم  

  • رضوی

نظرات (۲)

  • سمت مهدی (عج)
  • سلام همسنگر گرامی و بزرگوار.
    ممنون از حضورتان در وبلاگ بنده.
    با افتخار لینک شدید.
    یا حق
    به به وب قشنگی دارین ؛مث قبلی....

    فقط جای عکس شهید احمدی یا ارمیتا... توش خالیه
    اسم وب هم مث سلیقتون قشنگه....

    دعا کنید مارو
    یاعلی




    سلام ممنونم
    یک کلیپ گذاشت انشاالله عکس به همراه مطالبی راجع به شهدای هسته ای میذارم حتما
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور