آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

خاطره ای از شهید بابایی

جمعه, ۱۰ آذر ۱۳۹۱، ۰۷:۲۳ ق.ظ

 

یکی از هم دوره ای های شهید در آمریکا می گفت : توی امریکا دوره

خلبانی می دیدیم . یک روز روی بولتن خبری پایگاه (ریس) مطلبی

نوشته بودگه نظر همه را جلب کرده بود. مطلب این بود : دانشجو

بابایی ساعت 2بعد نیمه شب می دود تا شیطان را از خود دور کند.

تا این مطلب را خواندم رفتم سراغ عباس و گفتم : عباس ، قضیه

چیه ؟ اول نمی خواست حرفی بزند ، بعد از چند لحظه آرام سرش

را بالا آورد و گفت : چندشب پیش بدخواب شدم ، رفتم میدون

چمن تا کمی بدوم ، کلنل باکسربا زنش مرا دیدند ، از

شب نشینی می آمدند، کلنل به من گفت : این وقت شب

برای چه می دوی ؟ بهش گفتم : دارم ورزش می کنم ،

گفت : راستش را بگو.

گفتم : راستش محیط خوابگاه خیلی آلوده است ،

شیطان آدم را بدجوری اذیت می کند اگرآدم حواسش

را پرت کند به گناه می افتد ،بعدشم بهش گفتم

می دونی ؟ دین ما برای اینطور وقتا (که گناه آدم را وسوسه

می کند ) توصیه کرده عمل سخت انجام بدهید.

گوهر پاک بباید که شود قابل فیض

                                   ور نه هر سنگ  و گلی لولو و مرجان نشود


ظهور نزدیک است... اگر بخواهیم



  • رضوی

نظرات (۳)

خدایا …
هیچ می دانی که همیشه به موقع
به دادِ دلم.. تو می رسی ؟؟!
آنجا که خسته ام ..
آنجا که دل شکسته ام ..
آنجا که ازهمه ی عالم و ادم گسسته ام ..
همیشه تو همان دستی هست
که می گیری از دلم غبارِغمها را،
خدایِا….. سپاسخدایا!منو می بخشی؟

سلام بزرگوار!
باتشکر از حضورتانهفتم شهادت آقا اباعبدالله الحسین(ع) و یاران باوفایش را به شما تسلیت و تعزیت میگویم؛برای سلامتی آقا(عج) و من عصیانگر گناهکار نیز دعا کنین
التماس دعای فرج
خودت را به دست حوادث و جریانها نسپار

چون خدا تو را آفریده است تا به وجود آورنده جریانها باشی

نه تسلیم شونده در برابر جریانها.

"شهید بهشتی"
  • سمت مهدی (عج)
  • سلام دوست عزیز.
    خدا قوت.
    ممنون از حضورتان در وبلاگ بنده.
    لطفا لوگوی جدید مارو جایگزین قبلی بفرمایید.
    حق نگهدار شما.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور