آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

از انچه می ترسم پناهم ده...

سه شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۱، ۱۲:۵۲ ب.ظ


اینجا که من ایستاده ام ،جایگاه کسی است که خود را برای تو از گناه بر حذر

داشته است،بر خود خشمگین و از تو خوشنود است . با دلی شکسته و نزار و

گردنی کج و پشتی خمیده از بار سنگن گناه ، با تو رو به رو گردیده ،درحالی

میان شوق  تو و بیم از تو ب رجا ایستاده است و تو سزاوارتر کسی هستی

که باید به او امید بندد و از او بترسد و بپرهیزد .پس ای پروردگار من ! چیزی

 را که از تو امید آن دارم ، به من ارزانی کن و از انچه می ترسم ، پناهم ده و

از رحمت خود صله ای به من عنایت کن ؛ که تو کریم ترین کسی هستی که

از او نیاز می خواهند . خدایا ! همچنان که در این جهان گذرا ، پیش چشم

دیگر مردمان ، با عفو خود بر گناهان من پرده افکندی و زندگی ام را فضل و

بخشش خود بیفکندی، در آن جهان ماندگار نیز مرا در جایی که گواهان

می ایستند و در محضرفرشتگان مقرب  رسولان بزرگ و بزرگوارت و شهیدان

و محضر فرشتگان مقرب و  رسولان بزرگ و بزرگوارت و شهیدان و صالحان ،

از رسوایی پیش همسایه ای که گناهان خود را از او پنهان می کردم

و خویشاوندی که در کارهای پنهانی خود از او حیا می ورزیدم ، در پناه آور.

 صحیفه سجادیه « نیایش امام سجاد (ع) در نماز شب»

ظهور نزدیک است... اگر بخواهیم

 

  • رضوی

نظرات (۱)

از انچه می ترسم پناهم ده...
سلام ،بسیار زیبا و عالی بود
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور