آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

مراسم پاتختی به سبک شهیدان

پنجشنبه, ۲۹ فروردين ۱۳۹۲، ۰۷:۱۷ ق.ظ


نام : حسن

نام خانوادگی : آقاسی زاده شعرباف

تاریخ تولد : 1338

محل تولد : مشهد

تحصیلات : مهندسی راه و ساختمان با گرایش پل سازی

محل تحصیل : دانشگاه تورنتو کانادا

سمت : معاون فنی مهندسی قرارگاه مهندسی رزمی خاتم الانبیا(ص) ستاد کل نیروهای مسلح

اقدامات برجسته : اجرا 2400 پروژه کوچک و بزرگ

تاریخ شهادت : 28 مهرماه 1366

محل شهادت : ماووت

گلزار : حرم مطهر امام رضا(ع) - صحن آزادی - بهشت ثامن - بلوک 141


نگذاشت تالار بگیریم. ما هم تمام مراسمات را توی خانه گرفتیم. خانمها دور تادور نشسته بودند و طبق رسم داماد باید می امد و کنار عروس می نشست تا هدایای خانواده ها تقدیمشان شود.
گفتم مادرجان! پاتختی است همه منتظرند چرا نمی آیی؟ گفت : من نمی آیم. از نظر اسلام درست نیست جایی بروم که همه ، خانم باشند و کنترل نگاه در این شرایط سخت است.
گفتم : مادرجان، اگر نیایی فکر می کنند عیب و ایرادی داری و حرف می زنند. گفت : نه هر فکاری می خواهند ،بکنند.

خاطره ای از شهید مهندس حسن آقاسی زاده
منبع: نشریه راهیان نور« اسفندماه 1391»
  • رضوی

نظرات (۳)

تامل...
سلام
بسیار زیبا بود خواهرم
ممنون استفاده کردم

پاسخ:
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم

حالا چرا خواهر؟

سلام ممنونم تمام پستها جالب بود...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور