آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

همیشه از تو نوشتن برای من سخت است

شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۵:۲۳ ق.ظ

افسران - این جمعه هم گذشت...

همیشه از تو نوشتن برای من سخت است

که حس و حال صمیمانه داشتن سخت است

چگونه از تو بگویم برای این همه کور
چقدر این همه دیدن برای من سخت است

خرابه ی دل من را کسی نخواهد ساخت
که بر خرابه ی دل خانه ساختن سخت است

به هیچ قانعم از مهر دوستان هرچند
به هیچ این همه سرمایه باختن سخت است

نقابدار خودی را چگونه بشناسم
در این زمانه که خود را شناختن سخت است

قبول کن دل بیچاره ام ، که می گوید
که پشت پا به زمین و زمان زدن سخت است
عزیز من همه جا آسمان همین رنگ است

بیا اگر چه برای تو آمدن سخت است

اللهم عجل لولیک الفرج

  • رضوی

نظرات (۳)

داغ داغ نظر سنجی انتخوابات شما نیز حق رای دارید .. منتظرتان هستیم .
  • انتظار منتظر
  • سلام. خداقوت!
    با قسمت یازدهم نگرشی دیگر بر حجاب به روزم و منتظر حضور و نظر شما!
    تمام سپاس من از ان کسیست که

    به من نیازی نداشت اما فراموشم نکرد.!!!
    ممنون میشم به منم یه سر بزنی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور