آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

من دلــ♥ــم آسمون مــی خواد... دلتنــگ رفتــنم

چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۲۵ ب.ظ


دانلود تیتراز زیبای خداحافظ رفیق

-چی میخوای مسلم...؟

-دلتنگ رفتنم...

-مسلم دلش رو گذاشت تو مشت حسین و رفت کوفه...دیگه دلی نداشت که تو غربت کوفه بگیره یا تنگ بشه... اگر مسلمی چرا تسلیم نیستی...اگر دل دادی چرا بی دل نیستی...؟

-دلم گرفته مرتضی....دلم گرفته مرتضی.... این همه چراغ ....توی این شهر....هیچ کدوم چشم هامو روشن نمیکنه.... این همه چشم توی این شهر....مرتضی هیچ کدوم دلمو گرم نمی کنه.... مرتضی این جا همه می دَوند که زنده بمونند ...هیچ کس نمی دَوه که زندگی کنه...... این شهر همش شده زمین...دیگه آسمونی نداره توی این شهر... من دلم آسمون میخواد مرتضی...

-وقتی دلت آسمون داشته باشه...چه توی چاه کنعان باشه... چه توی زندان هارون...آسمون آبی بالاسرته......

-از کجا یه آسمون پیدا کنم مرتضی...؟

-فقط چشم هاتو باز کن....تا آسمون چشم های ساحل تو بالای سرتو ببینی....زمین و آسمون از چشم های اون نور میگره پسر...چشم ها تو روی خودت ببند.....
  • رضوی

نظرات (۴)

مَن أَصلَحَ فیما بَینَهُ وَبَینَ اللّه‏ِ أَصلَحَ اللّه‏ُ فیما بَینَهُ وَبَینَ النّاس.



هر کس رابطه ‏اش را با خدا اصلاح کند،


خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.



امام علی علیه السلام

(بحارالأنوار، ج 71، ص 366، ح 12)
منتظرحضورتان هستیم.
یاحق
مَن أَصلَحَ فیما بَینَهُ وَبَینَ اللّه‏ِ أَصلَحَ اللّه‏ُ فیما بَینَهُ وَبَینَ النّاس.



هر کس رابطه ‏اش را با خدا اصلاح کند،


خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.



امام علی علیه السلام

(بحارالأنوار، ج 71، ص 366، ح 12)
منتظرحضورتان هستیم.
یاحق
مَن أَصلَحَ فیما بَینَهُ وَبَینَ اللّه‏ِ أَصلَحَ اللّه‏ُ فیما بَینَهُ وَبَینَ النّاس.



هر کس رابطه ‏اش را با خدا اصلاح کند،


خداوند رابطه او را با مردم اصلاح خواهد نمود.



امام علی علیه السلام

(بحارالأنوار، ج 71، ص 366، ح 12)
منتظرحضورتان هستیم.
یاحق
  • خادمة الشهدا
  • من دلم آسمون میخواد...
    التماس دعا
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور