آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

الـــهی هیچ مسافــری از رفیــقاش جا نمــونه!

يكشنبه, ۳۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۱۴ ب.ظ


حالم بدجور گرفتس ... آره من بدبختم ، بیچاره ام ، بی عرضه ام ، آلوده ام ، واگیر دارم ،
آره ! شیمیایی گناه و معصیتم ، نفسم مریضتون می کنه ، بایدم منو جا بذارید و برید .
بایدم از من فرار کنید ، شماها پاکید ، عزیزید ، آبرومندید ، سالمید . اما من جزام گناه سر تا پامو گرفته . مگه نه ...یه مرداب خشکیده ام ، اما نامردا منم یه زمانی مثل شما زلال و جاری بودم ، پاک بودم ، کنارتون بودم ، رفیقتون بودم ، اگه همه ی اینا نبودم بابا نوکرتون که بودم .
یادته ...حالا ببین ! ببین ! رفیقتون تو این شهر شلوغ جا مونده زیر دست و پا داره له می شه...

نوای زیبای سبکباران با صدای آهنگران
  • رضوی

نظرات (۴)

  • عزیز عاقبتی
  • جنگ ماجنگ اسلام است

    علیه تمامی نابرابریهای دنیای سرمایه داری وکمونیسم جنگ ماجنگ پابرهنگی علیه خوشگذرانیهای مرفهین وحاکمان بی دردکشورهای اسلامی است

    این جنگ سلاح نمیشناسداین جنگ محصوردرمرزوبوم نیست این جنگ خانه وکاشانه وشکست وتلخی کمبودوفقروگرسنگی نمیداند

    این جنگ جنگ اعتقاداست جنگ ارزشهای اعتقادی انقلابی علیه دنیای کثیف زوروپول وخوشگذرانی است

    جنگ ماجنگ قداست عزت وشرف واستقامت علیه نامردمیهاست رزمندگان

    ما در دنیای پاک اعتقاد و درجهان ایمان تنفس میکنندومسلمین جهان هم که میدانندجنگ بین استکبارواسلام است جهانخواران را آرام نخواهند گذاشت و

    ضربه های خودرابرهمه ی کاخ نشینان واردمیکنند.

    امام خمینی (ره)
    خنده بدون گناه؟!!!
    یلام وبلاگ زیبایی دارید
    حاضر به تبادل لینک هستید؟
    سلام
    با این پستتون دلمون گرفت.

    زیبا بود.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور