آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

واکنش مادر شهیدان کشوری به توهین اشراقی

شنبه, ۲۷ مهر ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ق.ظ

مادر شهیدان کشوری با تأکید بر اینکه ما هر چه آبرو داریم از شهدا و امام شهداست، گفت: خداوند هتاکان به امام و شهدا را هدایت کند.

فاطمه سیلاخوری مادر شهیدان کشوری در گفت‌‌وگو با فارس در واکنش به اظهارات نعیمه اشراقی نوه امام (ره) در مورد امام و شهدا در صفحه فیس بوک‌اش، اظهار داشت: افرادی که به فکر ناموس و آبرویشان بودند، به جبهه رفتند و در راه خدا شهید شدند.
 
وی با بیان اینکه باور نمی‌کنم نوه امام (ره) چنین مطلبی نوشته باشد، افزود: باید بدانیم کسانی که با امام حسین (ع) دشمنی کردند، از نزدیکان ایشان بودند.
 
مادر خلبان شهید احمد کشوری در ادامه به طرح سؤالاتی پرداخت و گفت: چرا باید کاری کنیم که دل دشمنانمان را شاد کنیم؟ ما تاکنون آبرومندانه زندگی کردیم و می‌کنیم.
 
سیلاخوری در پایان خاطرنشان کرد: ما هر چه آبرو داریم از شهداست و امیدوارم خداوند نعیمه اشراقی را به راه راست هدایت کند که حداقل اگر مسلمان نیستند آزاده باشند؛ ما هر چه داریم از رهبری و ولایت فقیه و شهداست.
منبع: رجانیوز
  • رضوی

نظرات (۱)

  • رسم عاشقی
  • سلااااااام داداشی تواسمونا سرچتون میکردم ادرسم که نگذاشته بودین.عیدتون مبارک.وبلاگت عالیییییی شده عالی تر ازقبل داداشی

    پاسخ:
    پاسخ:
    ؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور