آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

♥دلتنـــــگی ها ...

چهارشنبه, ۲۹ آبان ۱۳۹۲، ۰۸:۵۱ ق.ظ


پای دلتنگی ها روی گلویم سنگینی می کند ... دنیا با همه ی وسعتش برایم تنگ شده است... قفس به دنیا شرف دارد! قفس ریایی ندارد اما دنیا دورو است.. دنیا برایم تنگِ تنگ است...
دنیا پایش را روی گلویم فشار می دهد ، گلویم بغض می کند... اما دلتنگی ها فشار را بیشتر می کند ...
چقدر نامروت است، رحم نمی کند ... نمی گذارد نفس بکشم! نمی گذارد این بغض را ببارم ... حرف هایم از جنس نگفتن است! قلمم را بر می دارم .. ذهنم مشوش است و چیز خاصی در یاد ندارد! دستم می نویسد! اما ذهنم نمی داند چرا؟ چه چیزی را ؟ برای چه؟
به دستم نگاه می کردم... دلتنگی هایش را نوشت :
« کــــربلا میـــزان عشق است، هیچ کس را تا به بلـای کربــــلا نیازمــوده اند ، از دنیـــا نخــواهنـد بـرد!»
در حیرت مانده بودم ، دست هایم چه خوب دلتنگی هایم را گریستند، به راستی دلتنگی من کربلا است.
کـــربـلا ... کـــربـلا ... کـــربــلا


♠دست خط از خودم ♠
  • رضوی

نظرات (۴)

سلام لطفا بیا ببین اینارو



تا حالا شده از آدما دور و برت دلت بگیره همونایی که ادعای رفاقت باهات دارن.

بعد ناراحت میشی و دلت میگیره

یه لحظه به ذهنت خطور میکنه که ارباب چه کشید از همونایی که ادعای یار بودن داشتن رفتن ...

کربلا میزان عشق...

پاسخ:
پاسخ:
آه
  • فقط برای او که خواهد آمد
  • الهی

    الهی گرچه درویشم ولی دارا تر از من کیست؟

    که تو دارایی منی؟
    تا کربلا هست زمین را عشق است...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور