آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

با دلها چه کرده ای؟!

سه شنبه, ۳ تیر ۱۳۹۳، ۱۱:۲۵ ق.ظ

ارباب!

معامله ات با خدا بر سر چه بود؟

*از کدامین باده ی عشق نوشیدی که اینگونه بر خود حد زدی؟

که تمام مصائب در برابر مصیبت تو هیچ است

با دلها چه کرده ای؟

تصور سرت بر نیزه ها، تجسم دو خورشید در آسمان است...

تصور بزرگی ات ، از کناره های دلم بیرون زده است...

با دلها چه کرده ای؟

ـــــــــــــ

پ.ن)

1.*دقیقاً خاطرم نیست که از کدام کتاب و از کدام شاعر است ولی این جمله در ذهنم بود.

2. شاید بتوان اسم این تصاویر را هایکوکتاب نامید.

  • رضوی

دلنوشته کربلا

نظرات (۵)

  • بهنام عبدالهی
  • سلام این یک دعوتنامه تبلیغاتی نیست، لطفا تا آخر سخنم را گوشی دهید.
    من عارف متولد سال 80 هستم و استعداد اندکی در زمینه نوشتن داستان های کوتاه دارم.
    شنیده ام نقد و انتقاد روشن کننده ی راه است. به همین جهت و در همین راستا از شما مدیر گرامی این سایت درخواست می کنم که به وبلاگ من(عارفانه) تشریف بفرمایید و مطالعه کنید و نظرتتون رو حتما حتما حتما بیان کنید.
    پاسخ:
    سلام علیکم
    من در زمینه نویسندگی مهارت ندارم :)
  • سرباز بی پلاک..
  • سلام من..

    ممنون بابت حضورتون و همچنین مطالب زیبایی که نوشتید..

    منم جملۀ مشابهی رو خونده بودم البته یکم فرق داره:مگر از کدام بادۀ مهر،مست بودی که باتازیانۀ80 زخم برخود حد زدی؟..که البته در وصف امام علی(ع) هستش!از کتاب درسایه سار نخل ولایت سیدعلی موسوی گرمارودی..حالا نمیدونم منظور شما هم همین بوده یا شباهت دارن باهم!!

    موفق باشید..  .یامهدی(عج)

    پاسخ:
    سلام علیکم
    فکر میکنم همون جمله بود.
    چون دقیقا خاطرم نبود که از چه کسی بود برای همین ذکر کردم که سرقت ادبی نشه.
    سلام :
    وبلاگتون در حال پیشرفت است و روز به روز بر ارزش هاش افزوده میشه
    منت می گذارید اگه به وبلاگ بنده(شوق وصال) بیایید .
    با مطلبی در مورد حسادت و یک سوال به روزیم ؛ ضمنا صوت دلنشین هم به روز شد
    منتظرما
    التماس دعا
    یا حیدر
    خداحافظ

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم
    حتما
    یــــــــــــــــــــــــــــا علیـــــــــــــــــــــــــــــــ
    پاسخ:
    علی یارتون رزمنده
  • منتظران ظهور
  • سلام بزرگوار

    انتخابــــ بــا تـــو استــــــ......!!!
    (مطلب شماره 11)
    منتظر شما و نظرات زیباتون

    التماس دعا
    یا علی مدد
    ................................
    گروه فرهنگی منتظران ظهور
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور