آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

یاران خراسانی | معلم و دانشجوی شهید مهدی بیات

دوشنبه, ۲۷ مرداد ۱۳۹۳، ۰۳:۵۱ ب.ظ


دریافت
توضیحات: یاران خراسانی | شهید مهدی بیات

مدت زمان: 5 دقیقه 43 ثانیه 

مام خامنه ای :گاهی رنج و زحمتِ زنده نگهداشتن خون شهید، از خود شهادت کمتر نیست .76/2/17




ان شاءالله مطالب بیشتری از این شهید بزرگوار خواهم گذاشت. متن وصیتنامه به صورت تایپی در ادامه مطلب گذاشتم.
شادی روح شهیدان صلوات

وصیت نامه شهید مهدی بیات 30/9/1365
بسم الله الرحمن الرحیم
(یا ایها الذین آمنو استعینوا بالصبر و الصلوه ان الله مع الصابرین و لا تقولوا لمن یقتل فی سبیل الله اموات بل احیاء و لکن لا یشعرون)
(ای کسانی که ایمان آوردید کمک جویید از صبر و نماز که خداوند با صبر کنندگان است و نگویید به کسانی که در راه خدا کشته شدند مرده هستند بلکه زنده اند و لیکن در نمی یابید.)
پرودگارا! دل های ما را به حق و حقیقت هدایت بفرما. امام عزیزمان خمینی را محافظت بفرما.
سپاس فراوان خداوند را که بر ما منت نهاد و ما را در عصری آفرید تا از نعمت رهبری پیامبر گونه امام خمینی و انقلاب اسلامی بهره مند شویم و در این نهضت اسلامی شریک جوییم الحمدالله رب العالمین .
آخرین سلامم را حضور پدر و مادر عزیزم و برادران و خواهران گرامی ام عرض می¬کنم با تشکر از زحمات فراوان پدر و مادر عزیزم که مرا در تربیت و تعلیم الی الله، پرورش دادید مادر جان اگر آرزویی بر دلم ماند چیزی نبود جز جبران نیکی های تو و دیدار با امام امت.
برادران و خواهران خوبم محبت و صمیمیت و وحدت داشته باشید احکام اسلام را به جا آورید حجاب داشته باشید و نماز را به جا آورید می دانید که چیزی برای ارث گذاشتن ندارم و آنچه از من باقی می ماند همین پیام خونین است که رنگ سرخ خون شهید از ثابت ترین رنگها و از بالاترین پیامهاست. نکند بعد از مدتی فراموشم کنید و هر وقت به یادم هستید پیامم را به یاد آورید. 
عزیزان محترم و ای امت اسلامی خودتان و دلهای¬تان را همراه انقلاب کنید امام عزیز را تنها نگذارید با جان و مال و اعتقاد همراه این انقلاب الهی باشید که (ان الله اشتری من المومنین انفسهم و اموالهم بان لهم الجنه) همانا خداوند خرید از مومنان جانها و مالهای ایشان را که برایشان است بهشت.
پیام من همچون دیگر شهدا پیروی از راه امام است و استمرار انقلاب اسلامی تا نابودی ظلم و ستم در همه جای زمین است.
از همه عزیزان که اذیت کردم طلب بخشش دارم که هو الارحم الراحمین است 
مادر جان برایم فرقی نمی کند کجا خاک شوم و بهشت رضا بهتر است اگر جسدی از من باقی ماند. 
مادر عزیز شرمنده هستم از اینکه نمی¬توانم برای آخرین بار یک بار دیگر رویت را ببوسم چند روز دیگر به شروع عملیات به فرماندهی امام زمان حضرت مهدی (عج) بیشتر باقی نمانده به طلوعی منور با نصرت و پیروزی.
آری مادر جان برای ساختن باید سوخت، باید شهید شد، خدایا مورد رضای درگاهت قرار ده شهادتم را!
مادر عزیزم و پدرگرامی ام ببینید این زحمتهایی که کشیدید بیهوده نبود و مبارک باد بر شما فتح و پیروزی.
ای عزیزان اگر اشکی می ریزید، نباشد مگر اینکه خودتان را جزو کاروان حسینیان احساس کنید و خودتان را از یاران با وفای امام خمینی ببینید.
خدایا زبان و قلمم قاصر از رساندن پیام است تو خودت پیامم را برسان.
خدایا شنیده ام در روز عاشورا حضرت امام حسین در لحظه شهادت از خون خویش در آسمان پاشید و صورتش غرق در خون بود و فرمود دوست دارم اینچنین نزد خداوند بروم.
پروردگارا شهادتم را مورد رضای درگاهت بگردان و اینچنین بپذیر.
ای عزیزان امیدوار باشید به آینده و افقی روشن که خداوند بر شما امت اسلامی نظر لطف دارد و فتح و ظفر و پیروزی مبارک باشد بر شما مومنانی که استقامت کردید و یاوران امام هستید.
خداحافظ
والسلام علیکم ورحمه الله و برکاته
مهدی بیات
شاهدی گفت به شمعی که امشب 
در و دیوار مزین کردم

کس ندانست که سحرآمیزی
به پرند از نخ و سوزن کردم 

دیشب از شوق نخفتم هرگز
دوختم جامه و بر تن کردم 

تو به گرد هنر من نرسی 
زان که من بذل سر و تن کردم

شمع خندید که بس تیره شدم 
تا ز تاریکی¬ات ایمن کردم

پی پیوند گهرهای تو بس 
گهر اشک به دامن کردم

خرمن عمر من ار سوخته شد
حاصل شوق تو خرمن کردم 

کارهایی که شمردی بر من 
تو نکردی همه را من کردم

نظرات (۱)

سلام علیکم :
احسنت
بسیار عالی
انشا ءالله موفق باشید
بنده هم با کمی تاخیر به روز شدم
منتظر شما بزرگواران و نظرات منطقی تون
اجرکم عند الله
مطلبم در مورد حرم عشق هستش
پاسخ:
سلام
تشکر
حتما لیاقت باشه سرمیزنم به وبلاگتون
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور