آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

من اسیـــر نام تو هستم ... گـــ✿ـل زهـــرا

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۰۱:۲۵ ب.ظ


دریافت

من اسیر نام تو هستم گل زهرا
مستمندم دل به تو بستم گل زهرا

ای امید و ای پناهم
سائل نیمه نگاهم

ای رئوف آل طاها
از تو غیر از تو نخواهم
از تو غیر از تو نخواهم

مهربونُ غمگساری
تو کریمُ سفره داری

در خونت بازه بازه
به بدا منت میذاری

من اسیر نام تو هستم گل زهرا
مستمندم دل به تو بستم گل زهرا

ای بهشت و سلسبیلم
بر درت عبدی ذلیلم

برضریحت بسته ام دل
ضامن آهو دخیلم

هستیم یکسر فدایت
دل اسیر و مبتلایت

پر زده مرغ دلم تا
گنبد و گلدسته هایت

تو حرم مثل یه کبوتر امام رضاا
می زنم پر این ورُ اون ور امام رضاا

پ.ن)
عکس: روز میلاد حضرت علی اکبر علیه السلام/روز جوان/93
متن هم مرتبط با صوت هست که پیاده کردم.

نظرات (۴)

  • مجموعه ابزار وبلاگ نویسی
  • سلام دوست عزیز - وب خوبی داری

    یک مجموعه بی نظیر از برنامه ها و فایل های شگفت انگیز برای وبلاگ نویسان و وبمستران آماده کردیم که می تونید دانلود کنید :

    حاوی

    1 - برنامه ارسال نظر گروهی رایگان به وبلاگها
    2 - برنامه ارسال ایمیل گروهی رایگان
    3 - برنامه بازدید اتوماتیک از وبلاگ
    4 - برنامه ساخت برچسب و کلمات کلیدی
    5 - برنامه ساخت کد بنر و عکس
    6 - کد های اچ تی ام ال نایاب برای وب
    7 - کتاب های آموزشی نایاب
    و . . . .
    پاسخ:
    وعلیکم السلام
  • شهید علیرضا حجتی(خادم الشهدا)
  • چالش آب پیش ما اشــک است،
    دست های بریده و مشک است؛
    چالـــش آب پیـــش ما درد است،
    لــب دریا خجـــالت مـــرد اســـت...
    السلام و علیک یا ابوالفضل العباس(ع)

    آقاجان:من وهزاران من در برابر دردهای شما ساکت نمی نشینیم...
    "طلبه بسیجی شهید علی خلیلی"

    سلام ونور...
    مهمون شهید علی خلیلی در سنگرمون هستید...
    التماس دعای فرج و شهادت
    پاسخ:
    سلام
    تشکر

    متاسفانه من هر کار میکنم نمیتونم داخل بلاگفا نظر بذارم . برام اون کد رو نمیده که وارد کنم.
    همینجا از مطالب خوب شما تشکر میکنم.


    حقیقتاً شهید علی خلیلی به عنوان یک نسل سومی درس جهاد رو به همه آموخت و به همه نشون داد:
    اگر آه تو از جنس نیاز است
    در باغ شهادت باز، باز است
    یاعلی علیه السلام
    سیستم همکاری در فروش فایل همکار فایل
    کسب درآمد از اینترنت واقعی
    روش اول:
    فروش فایل ها و پروژه های خودتون

    روش دوم: بازاریابی
    اگر سایت یا وب لاگ دارید به راحتی می توانید در سایت همکار فایل عضو شوید و کسب درآمد کنید
    پورسانت 50 درصدی

    http://hamkarfile.ir
    خیلی خیلی ممنونم بابت این پست و کلا وب پر محتواتون ، 

    موفق و سربلند باشید 
    پاسخ:
    سلام
    تشکر :)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور