آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

روز پدر

سه شنبه, ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۴۱ ب.ظ

فردا روز پدر هست!

پدری که در کودکی درک درستی برای رفتارهایشان نداشتم

گاهی اشک می ریختم و به خدا گلایه می کردم

اما هر چه بزرگتر شدم با مفهوم ایثار بیشتر اشنا شدم

 اگرچه او سالهای جوانیش را در راه اسلام فدا کرد و بخشی از وجود و روحش را برای ایندگان داد
اما این فکر آرامم می کند که :
 اگر من امروز با او زندگی می کنم 
اگر من امروز بغضهای شبانه ام را در جایی دور از چشمان خانواده تبدیل به اشک می کنم 
و اگر امروز هویت پدرم و ایثارش را از همه پنهان می کنم تا زخم طعنه به زخمهای قلبم اضافه نشود
و اگر امروز تاولهای روی دستش ، و خس خس صدایش مهمان جدید خانه ی ما شده اند 
  من هم یک ایثارگرم

پدرم به تو افتخار می کنم ...

به تو که هنوز قلبت برای اسلام می تپد

روزت مبارک علمدار

  • رضوی

جانباز

نظرات (۵)

Hi, Good time

Sign Up Take Free BTC and earn up to 250 satoshi per 5 minutes

we are waiting for you

Bye

پاسخ:
Hi :|
  • چشم به راهم ...
  • زندگی جانبازان عزیز و خانواده هاشون جز برای خودشون غیر قابل درک نیست...
    شما فرزند جانباز هستید؟
    به به چه افتحاری ! 
    روز جانباز رو به پدر شما و همه جانبازان تبریک میگم امیدوارم از ما راضی باشن این یادگاری های شهدا
    پاسخ:
    پدرم جانباز هستند.

    گر هست پدرت فاضل، از فضل پدر تو را چه حاصل
    اعیاد مبارک بر شما
    پاسخ:
    ممنون
  • سید محمد رضی زاده
  • دیدم پدر تو هست جانباز
    از رنج پدر، تو را چه شد باز...

    روزشان مبارک باشد ان شاءلله..

    پاسخ:
    ممنون
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور