آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

فقط خـــدا

چهارشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۵، ۰۶:۴۰ ب.ظ

دیروز برای رهایی از تشویش به یکی از دوستان تماس گرفتم و در مسیر حرم مطهر حدود یک ساعت با او حرف زدم، در پایان از او تشکر کردم و گفتم: خیلی آرامش گرفتم!!

کنار قبر مطهر (بهشت ثامن) مصحف شریف را باز کردم آیاتی که آمد:


 آیه سمت راست صفحه:

یَا أَیُّهَا النَّاسُ ضُرِبَ مَثَلٌ فَاسْتَمِعُوا لَهُ إِنَّ الَّذِینَ تَدْعُونَ مِن دُونِ اللَّهِ لَن یَخْلُقُوا ذُبَابًا وَلَوِ اجْتَمَعُوا لَهُ وَإِن یَسْلُبْهُمُ الذُّبَابُ شَیْئًا لَّا یَسْتَنقِذُوهُ مِنْهُ ضَعُفَ الطَّالِبُ وَالْمَطْلُوبُ

اى مردم مثلى زده شد پس بدان گوش فرا دهید کسانى را که جز خدا مى‏ خوانید هرگز [حتى] مگسى نمى ‏آفرینند هر چند براى [آفریدن] آن اجتماع کنند و اگر آن مگس چیزى از آنان برباید نمى‏ توانند آن را بازپس گیرند طالب و مطلوب هر دو ناتوانند﴿۷۳-حج﴾


.......هُوَ مَوْلَاکُمْ فَنِعْمَ الْمَوْلَى وَنِعْمَ النَّصِیرُ﴿حج۷۸﴾

آیه سمت چپ صفحه:
قَدْ أَفْلَحَ الْمُؤْمِنُونَ﴿۱مومنون﴾


پ.ن)

من با وجود امام رئوف ، این حس خوف و رجا را دوست دارم.

دستانم در دستانش، و دلم پر از مهر توست.

آبی بود روی آتش دل!


+ در کل التماس دعا...


  • رضوی

نظرات (۵)

  • چشم به راهم ...
  • سیمتون وصله ها :|
    ماشاالله
    برای ما هم دعا کنید
    پاسخ:
    اونجایی که نشسته بودم سیمش وصل بود.
    نزدیکترین جا به قبر مطهر
    سلام خیلی وبلاگ زیبایی دارید، خیلی لذت بردم از وبلاگتون، اگه دوست داشتید خوشحال میشم باهم تبادل لینک داشته باشیم
    پرتال تبادل لینک رایگان ما دارای بیش از 12000 بازدید است، به آسانی لینک خودتون را ثبت کنید و بازدید سایت خودتون و ورودی گوگل سایت یا وبلاگ خودتون را افزایش بدید
    http://www.smics.org/links
    پاسخ:
    سلام بر شما
    سلام
    خیلی عالی
    حقایق کاملا مشخص اند و آیات قرآن کریم چیزی جز یادآوری نیست. من عاشق سوره عصر هستم. هر کلمه اش دنیایی از مفاهیم است.
    ما را دعا کنید
    پاسخ:
    سلام علیکم.
    محتاجم به دعا
  • عطر سیب یار
  • زیارت قبول
    التماس دعا

    پاسخ:
    ممنون
    ان شاءالله قسمت شما
  • خادم الشهید شرمنده شهدا
  • السلام علیک یا انیس النفوس
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور