آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

امان از دنیا

يكشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۰۸:۵۹ ب.ظ

امروز جایی بودم که هیچ وقت فکر نمی‌کردم حتی از کنارش رو شوم، چه رسد به اینکه خودم یکی از مراجعینش باشم. آنقدر محیط سنگین و منفی داشت که حالم بسیار خراب شد ، علاوه بر اینکه دلیل حضورم مرا آزار می‌داد دیدن مشکلات مردم قلبم را به درد آورد.

بعد از چندین ساعت از آنجا بیرون آمدم، رمق از پاهایم رفته بود، از دیوار گرفتم، پاهایم می‌لرزید و بغض فروخورده‌ام راهی به بیرون یافت. در سایه نشستم و گفتم خدایا کمک کن ، امام رضا دستمونو بگیر!


لطفاً دعا کنید فقط دعا فقط دعا...


پ.ن( از آنجا که جزو معدود بانوانی هستم که دردم را کتمان کرده و غم و مشکلاتم را به احدی نمی‌گویم ،یادداشت کردن مسائل را راه فراری برای تلنبار شدن حرفهایم می‌بینم. لطفاً از حقیر بپذیرید .

  • رضوی

نظرات (۷)

سلام
احتمالا" دادگستری یا کلانتری رفته بودید ... الخیر فیه ما وقع ....
دعا می کنم به برکت و آبروی ماه شعبان و صاحیان مقرب آن؛ مشکلات سرکارعالی و جمیع اعزه از مومنین و مومنات و موحدین رفع و ختم بخیر شود به برکت صلوات مخلصانه بر حضرت محمدوآل محمد.... ان شاءالله
* اللهم صل علی محمدوآل محمد
پاسخ:
سلام علیکم.
ان‌شاءالله به آبروی اولیا و بنده های خوبی چون شما گره مشکلات همه رو باز کنه.
طبقات متوسط و ضعیف درگیر مشکلاتند
1% ها و 99% ها...
پاسخ:
نه،همه جوره بود
گاهی اوقات که توی مشکلی گیر میکردم در عین ناراحتی از خودم خندم می گرفت چرا که به واسطه حضور در محیطهایی که سر شار از درد مردم بود می دیدم چقدر خدا نزدیکه و من بهش نمی رسم


ان شاالله که زانوهاتون استوارتر بشه و مشکلتون هم برطرف
پاسخ:
چه خوب که این حسو داشتید
چاره‌ی همه‌ی این مشکلات فقط یک چیزه...
پاسخ:
چی؟
ان شاءالله که حال دلتون خوب شه
گرچه اوضاع بنده هم زیاد جالب نیست
پاسخ:
یا فارج الهم ، یا کاشف الغم
سلام علیکم
عذرخواهم مجددا بابت یک موضوع تکراری مزاحمتون شدم

گفتم این رو بگم تا بخشی از ابزار رو در اختیار داشته باشید

برای قسمت پاسخ ها، با اعمال تغییرات زیر، میتونید پس زمنه رنگی بذارید و میزان شفافیت پس زمینه رو به طور دلخواه، تغییر بدید:
color: #000;
background: rgba(255, 255, 255, 0.75);

کافیه این دو کد رو در قسمت css در خط 959 مطابق تصویر اول قرار بدید، تا خروجی مطابق تصویر دوم بشه

عدد 0.75 در کدهای بالا، میزان شفافیت پس زمینس که میتونید با کم و زیاد کردنش، شفافیت رو کم و زیاد کنید.

تصویر اول:
http://bayanbox.ir/view/6025716163534914461/21.png

تصویر دوم:
http://bayanbox.ir/view/4587213495688459181/photo-2018-04-25-17-39-36.jpg

اگه سوالی هم داشتید، تا جای که بلد باشم، در خدمتتون هستم.

برای قسمت ارسال نظر هم میتونید کد زیر که همون کد بالاست رو در خط 981 اضافه کنید، منتهی چون بعد از تغییر، عدم تراز کادرش با بخش پایینی وبلاگ تو چشم میاد، مینونید همین کد رو به خط  250 هم اضافه کنید و به دلخواه خودتون، شفافیتش رو کم و زیاد کنید.

background: rgba(255, 255, 255, 0.75);

اگه تغییراتی انتهای رو اعمال کردید، شاید در مورد گزینه "ارسال" در قسمت ارسال نظر و کمرنگ شدن به مشکل بخورید که برای اونم کافیه که کد زیر رو به خط 968 اضافه کنید:
background: rgba(0, 0, 0, 0.54);
پاسخ:
سلام، خیلی ممنونم از لطفتون، انجام شد و خیلی خوب شد و جملات واضح دیده میشن،بازم ممنونم.
خواهش می کنم... کار خاصی که انجام ندادم، منتهی خوشحال میشم که بتونم به افرادی که دوستدار اهل بیت و ولایت هستند کمکی کنم🙏
التماس دعا🙏
پاسخ:
حاجتروابشید ان‌شاءالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور