آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

بشور بساب یک اصل است!

چهارشنبه, ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۷، ۱۲:۱۵ ق.ظ
برای یک زن خانه‌دار، هیچ چیزی ارزشمندتر از خانه ی تر و تمیز نیست! وقتی دلم گرفته یا احساس کسالت می‌کنم به آشپزخانه کوچک و زیبایم پناه میبرم گردگیری و شستن را شروع میکنم و بعد می‌نشینم و یک چای خرماپهلو می‌خورم، دلتان نکشد اما نوشیدنی لاکچری خانه ماست! بعد نگاه می‌کنم به دور و برم ! نفس عمیق می‌کشم و رایحه لیموییِ سیف به مشامم میخورد و مُهر تایید به کارنامه ام می‌زنم که بله عالیست.
من واقعا بعد از این کارها احساس خوبی دارم از خودم خوشم می‌آید مخصوصاً وقتی همسرم هم قدردانی می‌کند.
اتفاقاً چند شب پیش جایی خواندم که از لحاظ روانشناسی تمیز کردن محیط اطراف زندگی به آرامش درونی کمک می‌کند ، درست یا غلطش را نمی‌دانم اما من این کار را تجربه کردم قبل از اینکه مُد شود :)
اوصیکم به تمیز کردن محیط اطرافتان، تجربه کنید اگر خیر ندیدید بد هم نمی‌بینید .
ضمناً در مصرف آب صرفه جویی کنید.
  • رضوی

نظرات (۴)

:))
چای و خرما پهلو نوش جان :)
خوبه اینکه خودتون رو مشغول کار می کنید
موفق باشید
پاسخ:
سلامت باشید.
خسته نباشید ^_^
عیدتون هم مبارک :)
پاسخ:
زنده باشید،عیدشماهم مبارک
سلام و خداقوت ... کاربسیار خوب و پسندیده ای می کنید ... خانه تمیز بسیار آرامش بخش و در واقع عمل به شعائر دینی است ... در راه پیش گرفته موفق باشید
یاحق
پاسخ:
سلام علیکم، خیلی ممنون ان شاءالله
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی
برگرفته شده از صدای نور