آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

من و آقا مصطفی «قسمت اول»

پنجشنبه, ۱۲ دی ۱۳۹۲، ۰۵:۲۲ ب.ظ

سلام...
وقتی یکی از بین ما میره، توجهمون بهش جلب میشه، خوبیها و بدیهاش رو واسه خودمون مرور می کنیم. اگه خوب باشه میگیم حیف شد که رفت! ولی اگه بد باشه میگیم خدا از سر تقصیراتش بگذره!
اکثر ما وقتی از این دنیا میریم ، بعد از یک مدت از یادها پاک می شیم... و دیگه هیچ اثری از ما باقی نمی مونه! اما بعضی از انسان ها وقتی می میرند بیشتر زنده می شن. یکیش همین شهید عزیز «مصطفی احمدی روشن» با رفتنش هزاران نفر رو زنده کرد. بیخود نیست میگن « شهدا زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.» راستش من هم یکی از کسایی هستم که شیفته ی این شهید شدم. ماجراهای "من و مصطفی" رو دنبال کنید، شهیدی که داره رفتار و اخلاقش روی من تاثیر می ذاره! اون نمُرده... اون هست، من وجودش رو دارم حس می کنم
.

بیستم و یکم دی ماه سال 90 بود که مصطفی شهید شد. من اون موقع ترم پنج دانشگاه بودم . اولین چیزی که توجه من رو به خودش جلب کرد همخوانی رشته ی من با آقا مصطفی بود. خیلی حسرت خوردم از اینکه یک دانشمند از بین ما رفت . و چقدر کشور خسارت دید. یک قرابتی بین خودم و ایشون حس می کردم. زندگیشون واسم جالب شد که بدونم چطور ایشون به سمت شهادت پیش رفتند. و چطو زندگی کردند تا تونستن به مقام عظمای شهادت نائل بشن. " من و مصطفی " یک روال عادی زندگی من هست که می خوام بنویسم. میخوام همه ببینن که ایشون هنوز زندن. "من و مصطفی" داستان زندگی یک مهندس شیمی هست که به خاطر شهید احمدی روشن داره جهاد علمی می کنه . داره تلاش میکنه که زندگیش مثل اون بشه.


من هیچ وقت به جهاد علمی فکر نمی کردم ، به اینکه درس بخونم تا به کشورم خدمت کنم ، این آقامصطفی بود که من رو وادار کرد. یک روز که با خودم می گفتم « همین لیسانس کافیه، درس بخونم که چی بشه!» به طور کاملاً اتفاقی یک کلیپ دیدم از شهادت ایشون. همین تلنگری برای من بود که درسم با جدیت تمام بخونم.

"من و مصطفی" هنوز  ادامه داره ولی شما تا همین جا رو داشته باشید ، تا من بهتون بگم ، زندگی ایشون چطور بوده . در قسمتهای بعد بخش های کوتاهی از زندگی ایشون رو واستون می ذارم ....

مطمئنم آقامصطفی منو می بینه ، و شمایی رو که دارید این مطالب رو می خونید.

تا قسمت بعد یاعلی مدد

نظرات (۱۱)

سلام
وبت خیلی قشنگه ممنون میشم به منم سر بزنی
راسی اگه میشه بهم یه امتیاز هم بده تو تاب بلوگر برای اینکار باید:
تو پست دومم یه کادر خاکستریه کلیک کن روش بعدم یه سایت برات باز میشه اونجا روی کلمه vote کلیک کن و بهم امتیاز بده ممنون
دمت گرم یادت نره ها منتظرتم
واسه تبادل لینک هم خبرم کن
  • شهیدان گمنام
  • سلام دوست عزیزوب سایت زیبایی داریداگه باتبادل لینک موافق بودیدخبرم کنیدیاحق
  • شهیدان گمنام
  • دوست عزیزشماهم باافتخارلینک شدید

    پاسخ:
    پاسخ:
    ممنونم
  • شهیدان گمنام
  • سلام:مشکی از تن بدر آرید ربیع آمده است خم ابرو بگشایید ربیع آمده است

    مژده ای ختم رسل داد که :آید به بهشت هر که بر من خبر آرد که ربیع

    آمده است....حلول ماه ربیع الاول مبارک باد..

  • همراه رهبر
  • سلام همسنگر عزیز
    با """""منو چه به سیاست ؟؟""""""""""
    بروزم ..
    حتما سر بزنید ...
    سلام دلاور بیسیار عالی بود
    این عشق سر کش من تاب و توان ندارد
    گویا شرار مستی لطف و بیان ندارد
    ==================
  • صبح امید
  • خدایا سردرگمی من از سرگرمی به غیر تو بود...
    ودلم شور میزند یعنی هنوز تا توکل خیلی راه مانده است...
    زیبا بیان کردید

    راستی دعوتید به تفکر

    کجای کاریم؟؟؟
    سلام دوست عزیز.
    من در حال آماده کردن وبلاگم برای مسابقات هستم.
    خوشحال میشم اگر به وبم سر بزنید پست های اخیر را بخونید و هر کدوم که براتون جالب تر بود نظر بذارید.
    راستی منتظرنظرات و ایده هاتون برای بهتر شدن وبم هستم.
    اگر جای موضوعی خالیه بهم بگید تا اضافه کنم و اگر عیبی داره بگید تا برطرف کنم.
    اگر مایل بودید کد لوگو وبلاگم را در وب خود قرار دهید.
    شاد و سربلند باشی.
    ف-صادقی
    مدیر وبلاگ گل حجاب عطر عفاف


    .❤.....❤.....❤.....❤.....❤.....❤.
    ...................................✿❤
    ...............................✿❤
    ...........................✿❤
    ........................✿❤
    .....................✿❤
    ..................✿❤
    ...............✿❤
    ............✿❤
    ..........✿❤
    .......✿❤
    ......✿❤
    .....✿❤

    آرام از کنارت می گذرد ، بی صدا ...بدون جلب توجه... سیاهی رنگ اوست و بو نداشتن ویژگی او..صورتش نمیبینی،اما در مقابل اویی.
    اوست که با سکوت، با تو حرف میزند و به تو می آموزد.....اگر اهلش باشی.
    در اوج کرامت هست و تندیس متانت..
    نزدیک،اما دور از دسترس...بی عشوه ولی دلربا...اوست معلم وقار در قله ی بی نیازی..
    هر خارو خسی عاشقش نمی شود و زیباییش را هر دلی لمس نمیکند...
    او پیش از انتخاب شدن انتخاب میکند و پیش از معشوق شدن عاشق میشود...
    با زیرکی گوی عقل را از کنار دیو هوس می رباید....
    او همان دختر عفیف و در پس پرده ی حجاب است...
  • شهیدان گمنام
  • خــــــــــــدایا..

    خواســــــــــتم بگویم تنــــــــهایم

    اما نگاه خندانـتـــــــــ مرا شرمگیـــــــن کرد

    چه کســـــی بهتـــر از تو.......
  • سرباز بی پلاک..
  • سلام من..
    دوست گرامی شمابا افتخار لینک شدید..
    براتون آرزوی موفقیت دارم در راه جهادعلمیتون و ممنونم که ماروهم در بهره ی از این برکات شریک کردین..برکت شهداء...منم کاملا موافقم شهدا و از جمله شهید احمدی روشن نه تنها شمارو بلکه همه مارو می بینن..اجرتون با شهداء..
    درصورت تمایل به ماهم سری بزنید...خوشحال می شیم.... .یامهدی(عج)
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور