آفتاب هشتم

نکند منتظرِ مُردنِ مایی آقـــا ...!

من نگاه مهربانت را دوست دارم

سه شنبه, ۲۴ فروردين ۱۳۹۵، ۰۸:۲۸ ب.ظ

من تو را حس می کنم

با قلبم..

به نگاهت ایمان دارم

همین که من را می بینی

حواست به من هست...

کافی ستـــ...


راستش شرمنده ات هستم

که هنوز تو را نشناخته ام!

که اوج رأفتت را دیر دیدم...

ببخش اگر چشمانم بینا نیست

ببخش اگر قلبم گیرای معنویتت نیست


آن روز را یادم هست

زائرت را فرستادی

تا کفشهایش را پایم کند

تا روی سنگفرش های سرد سرما نخورم!


من از دنیا چه می خواهم؟

همین که گاهی، نگاهی


وقتی همه جا از غزل من سخنی هست

یعنی همه جا تو، همه جا تو، همه جا تو

پاسخ بده از این همه مخلوق چرا من؟

تا شرح دهم از همه ی خلق چرا تو؟

شاعر: محمدعلی بهمنی

عکس: 9 فروردین95


پ.ن)

1. توفیق اجباری بود که چندین روز توفیق حضور در حرم مطهر داشتم

حالا انگار تا پنجشنبه جان می دهم!

2. اینستاگرام بیشتر عکس می ذارم. ( نام کاربری من : _emtedad_ )


نظرات (۲)

  • ♦♦ حسین ♦♦
  • مثل همیشه قشنگ و عالی...
    پاسخ:
    تشکر
  • ... یک بسیجی ...
  • یاحق
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    برگرفته شده از صدای نور